Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

dominique.cortesia09 mar 2017, 08:42

 1
Hoi mollenjagers.

Heeft iemand opgemerkt dat Robin een van de weinigen was die effectief enige vorm van body language gebruikte de scene toen zijn vrouw vroeg of hij de mol was
Fragment
http://www.vier.be/demol/videos/de-mol- ... -5/2573625
38:13 --> bijten op de lip
38:23 --> als vrouwlief vraag, maar jij kon evengoed de mol zijn --> effe ja knikken (subtiel)

Iets erover of echte clues ?
groetjes
Gebruikersavatar

Molekule09 mar 2017, 16:00

 31  Yens
Mij viel vooral het even knipperen met de ogen van Robin op, op het moment dat zijn vrouw zegt "Op basis van wat ik hier allemaal hoor, is Robin de mol niet." en hem daarna aankijkt. Mogelijks een teken van liegen of (lichte) stress, wie zal het zeggen?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mar 2017, 16:11

 8153
luk.overmeire schreef:Mij viel vooral het even knipperen met de ogen van Robin op, op het moment dat zijn vrouw zegt "Op basis van wat ik hier allemaal hoor, is Robin de mol niet." en hem daarna aankijkt. Mogelijks een teken van liegen of (lichte) stress, wie zal het zeggen?
Als Robin knippert is het meestal om zijn tranen weg te krijgen 😉
Gebruikersavatar

Molekule09 mar 2017, 16:34

 31  Yens
chicawah schreef:Als Robin knippert is het meestal om zijn tranen weg te krijgen 😉
Behalve in de eliminatieronde, daar geeft hij geen krimp 🙂 :|
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mar 2017, 16:37

 8153
luk.overmeire schreef:Behalve in de eliminatieronde, daar geeft hij geen krimp 🙂 :|
Suspiciousssss!!! 😂
Gebruikersavatar

lindsay.degros10 mar 2017, 09:03

 8
Wist Gilles z'n mama vorig jaar dat hij de mol was toen ze op bezoek was?
Maw zouden de familieleden op de hoogte zijn of hun familielid de mol is?
Moeten we ook op lichaamstaal van de familieleden zelf letten?
Gebruikersavatar

sara.pantoja10 mar 2017, 09:12

 100
lindsay.degros schreef:Wist Gilles z'n mama vorig jaar dat hij de mol was toen ze op bezoek was?
Maw zouden de familieleden op de hoogte zijn of hun familielid de mol is?
Moeten we ook op lichaamstaal van de familieleden zelf letten?
Nee, Gilles zijn mama wist niet op voorhand dat hij de mol was.
Gebruikersavatar

Jansen10 mar 2017, 12:29

 3423  Yens
sara.pantoja schreef:Nee, Gilles zijn mama wist niet op voorhand dat hij de mol was.
Er is gezegd geweest dat de kandidaten 1 persoon in vertrouwen mogen nemen... maar de mol is natuurlijk geen gewone kandidaat. Lijkt met toch eerder dat de mol weliswaar aan zijn moeder gezegd heeft dat hij meedoet aan de mol maar niet dat hij de mol is 😃
Gebruikersavatar

sara.pantoja10 mar 2017, 12:38

 100
eveline.vanhemel schreef:Er is gezegd geweest dat de kandidaten 1 persoon in vertrouwen mogen nemen... maar de mol is natuurlijk geen gewone kandidaat. Lijkt met toch eerder dat de mol weliswaar aan zijn moeder gezegd heeft dat hij meedoet aan de mol maar niet dat hij de mol is 😃
Idd, kan me nog herinneren dat ik ergens gelezen/gehoord had dat zijn mama eerst niet kon geloven dat Gilles echt de mol was. Ze kwam volledig uit de lucht vallen en had ook niets gemerkt tijdens het familiebezoek in Argentinië.
Gebruikersavatar

Thibaud Dedier10 mar 2017, 14:24

Deelnemer  46
sara.pantoja schreef:Idd, kan me nog herinneren dat ik ergens gelezen/gehoord had dat zijn mama eerst niet kon geloven dat Gilles echt de mol was. Ze kwam volledig uit de lucht vallen en had ook niets gemerkt tijdens het familiebezoek in Argentinië.
Els (de mama van Gilles) was echt niet op de hoogte dat Gilles de Mol was. Vandaar dat ze ook zo fanatiek meegespeeld heeft om hem een vrijstelling te bezorgen (verdorie...😉 )
Gebruikersavatar

Noptje10 mar 2017, 17:23

 181
Klopt idd. Meen me te herinneren dat zijn moeder gezegd had, dat als blijkt dat hij de mol is, hij niet meer binnenmocht in haar huis 😃