Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

chicawah.janssen11 mar 2017, 10:51

 8153
Klaartje schreef:
Er worden hier verbanden gelegd met zaken die wel heel ver gezocht zijn.
... maar heel goed gevonden en zo slecht nog niet bedacht hoor 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen11 mar 2017, 10:58

 8153
zwartemol schreef:Btw het feit dat de familieleden in een kooi zaten lijkt me ook niet toevallig ... en er wordt close up getoond van hangslot 😉

Het viel mij ook op.
Gebruikersavatar

ONBEKEND11 mar 2017, 14:55

 
zwartemol schreef:Btw het feit dat de familieleden in een kooi zaten lijkt me ook niet toevallig ... en er wordt close up getoond van hangslot 😉

Dat zal wel een tip zijn naar het hangslot van Robin.
Gebruikersavatar

zwartemol11 mar 2017, 23:44

 121
Gps verwijzing naar Robin app?

Ik vul enkel aan in mijn lijstje he, aanvullingen op wat ik al eerder dacht en hier gezet heb , men excuses als het van de pot gerukte theorieën zijn ! :?
My blurred mind ... ?
Maar ik denk wel dat het iets met de Mol te maken heeft, het geheel van wat ik tot nu toe al neer gezet heb...
soms zou je dan twijfelen of je nog verder je mening zou delen ,
ik dacht dat een van de regels respect was voor een ander's mening, theorie...
Gebruikersavatar

chicawah.janssen12 mar 2017, 07:54

 8153
zwartemol schreef:Gps verwijzing naar Robin app?

Ik vul enkel aan in mijn lijstje he, aanvullingen op wat ik al eerder dacht en hier gezet heb , men excuses als het van de pot gerukte theorieën zijn ! :?
My blurred mind ... ?
Maar ik denk wel dat het iets met de Mol te maken heeft, het geheel van wat ik tot nu toe al neer gezet heb...
soms zou je dan twijfelen of je nog verder je mening zou delen ,
ik dacht dat een van de regels respect was voor een ander's mening, theorie...
Don't worry, be happy! The blurred lady staat intussen al bekend voor haar respectloze posts. Ik heb er intussen al 2x eentje laten verwijderen door Davy (en die waren niet eens tegen mij gericht).

Laten we dit forum leuk houden. Humor mag, respect voor de mening van een ander moet.

Voor wie het nog niet wist:
Bij elk bericht heb je niet alleen een like- en citeerknop maar ook een knop (rood vakje met witte driehoek met rood uitroepteken) waarmee je een ongewenste post kan melden aan Davy. Die button staat er niet voor niets, dus ik zou zeggen: aarzel niet om die te gebruiken als je het nodig vindt.
Davy beslist dan wat er met die post gebeurt: laten staan, al dan niet door hem geredigeerd, of verwijderen.
Gebruikersavatar

Molekule12 mar 2017, 08:44

 31  Yens
zwartemol schreef:Had hiermee al gerepliceerd bij het onderwerp Monet / Manet bij Annelies,
maar mss past het hier beter.
Wat denken jullie hier van ?


http://www.thegloss.com/beauty/robin-th ... red-lines/

https://noisey.vice.com/en_us/article/i ... atajkowski
Goed gevonden hoor! De beste die ik tot nog toe zag ivm Manet/Monet. De tips stapelen zich inderdaad op ... Op het eind zien we wel welke tips echt en welke toeval blijken.
Maar dat Robin de mol is, daar twijfel ik intussen niet meer aan.
Gebruikersavatar

sherlock12 mar 2017, 09:15

 216
Heel eerlijk: de Monet/Manet-discussie lijkt me een to-taal dwaalspoor.

Het was gewoon een quizvraag en een heel typische waarbij er vaak twijfel is tussen beiden. Noteer dat iedereen in de kooi ook Monet zei en Annelies er ook van overtuigd was. Allemaal wel verrassend, maar niet onlogisch.

Ik denk echt niet dat er een grote aanwijzing in die vraag zit.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen12 mar 2017, 09:54

 8153
sherlock schreef:Heel eerlijk: de Monet/Manet-discussie lijkt me een to-taal dwaalspoor.

Het was gewoon een quizvraag en een heel typische waarbij er vaak twijfel is tussen beiden. Noteer dat iedereen in de kooi ook Monet zei en Annelies er ook van overtuigd was. Allemaal wel verrassend, maar niet onlogisch.

Ik denk echt niet dat er een grote aanwijzing in die vraag zit.
Het is inderdaad een goeie instinker die waarschijnlijk wel vaker in quizzen gebruikt wordt (waarom tuint Annelies, die als hobby heeft quizzen organiseren, daar in godsnaam in?).
Je moet de clip van Robin Thicke kennen (ik kende die niet - Robin Thicke is niet my cup 😉 of tea) om een verband te leggen, dus is het misschien geen hint die de makers erin staken, maar alleszins zeer toepasselijk en heel knap gevonden.
Op het schilderij van Manet staat ook een roodborstje, maar je moet dat schilderij al heel goed kennen om dat te weten.

Wat mij wel een hint van de makers lijkt in deze aflevering is het feit dat de bezoekers in een kooi met molslot zaten en we ook nog een close-up van dat slot kregen.
Gebruikersavatar

ex-molinator12 mar 2017, 10:05

 3483  Uma
chicawah schreef:...
Je moet de clip van Robin Thicke kennen (ik kende die niet - Robin Thicke is niet my cup 😉 of tea) om een verband te leggen, dus is het misschien geen hint die de makers erin staken, maar alleszins zeer toepasselijk en heel knap gevonden.
Ik ken 2 versies van de clip, en 1 is duidelijk interessanter dan de andere 😉 Het liedje zelf is misschien makkelijk om op mee te wiegen maar stelt verder niet veel voor. (persoonlijke opinie die heel objectief is 😎 )
Gebruikersavatar

ONBEKEND12 mar 2017, 13:05

 
sherlock schreef:Heel eerlijk: de Monet/Manet-discussie lijkt me een to-taal dwaalspoor.

Het was gewoon een quizvraag en een heel typische waarbij er vaak twijfel is tussen beiden. Noteer dat iedereen in de kooi ook Monet zei en Annelies er ook van overtuigd was. Allemaal wel verrassend, maar niet onlogisch.

Ik denk echt niet dat er een grote aanwijzing in die vraag zit.

De aanwijzing hierin is simpelweg "schilderij", het feit dat beide antwoorden juist zijn, laat ons denken dat hier ergens een tip in schuilt en dat is ook zo, maar het gaat niet specifiek over Manet of Monet. Maar gewoon over 't feit dat we op een schilderij moeten letten, het schilderij met het strookiesverhaal.