Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

Molière16 mar 2017, 13:03

 92
Mke schreef:Ik blijf het precies nogal bijzonder vinden dat jullie zoooo zeker zijn van Robin als mol...

Er zijn een aantal dingen die in zijn richting wijzen, het ene al iets overtuigender dan het andere, om het mooi te zeggen. Maar ik heb precies nog niks gelezen dat ontegensprekelijk is... jullie kunnen een hoop dingen aan hem koppelen, maar toch niks sluitend?

Dus ik snap wel dat je hem zeker niet kan uitsluiten, maar ik heb precies nog niks overtuigends gelezen, toch niet om zo zeker te kunnen zijn 🙂

Ik weet dat het geen wiskunde is, maar toch.
*double facepalm* Sorry, maar als je precies nog niets gelezen hebt dat ontegensprekelijk is, is alle hulp vergeefs. Ik kan de pap bereiden, opscheppen, de lepel in je mond stoppen, maar slikken zul je toch zelf moeten doen. Kijk dan toch!

En ja, ik geef toe, mij ego kan hier niet goed tegen. Ik heb verdorie de gouden tip gevonden, dat is toch de bedoeling van dit forum, maar ik krijg er de credits niet voor :( .
Laatst gewijzigd door Molière op 16 mar 2017, 13:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Mke16 mar 2017, 13:11

 112
Molière schreef:*double facepalm* Sorry, maar als je precies nog niets gelezen hebt dat ontegensprekelijk is, is alle hulp vergeefs. Ik kan de pap bereiden, opscheppen, de lepel in je mond stoppen, maar slikken zul je toch zelf moeten doen.
Dus je bent echt heel zeker dat het Robin is op basis van de bevindingen? Zonder twijfel?

Ik durf echt nog op niemand mijn geld zetten hoor... of alleszins niet veel 🙂
Gebruikersavatar

Molière16 mar 2017, 13:17

 92
Mke schreef:Dus je bent echt heel zeker dat het Robin is op basis van de bevindingen? Zonder twijfel?

Ik durf echt nog op niemand mijn geld zetten hoor... of alleszins niet veel 🙂
Ik durf er mijn huis met volledige inboedel op inzetten. Echt, doe wat ik in mijn handleiding aanraad, en dan zul je dat ook durven. 😎
Gebruikersavatar

ex-molinator16 mar 2017, 13:25

 3483  Uma
Molière schreef:Ik durf er mijn huis met volledige inboedel op inzetten. Echt, doe wat ik in mijn handleiding aanraad, en dan zul je dat ook durven. 😎
Hmm, dat durf ik ook, wedden en jouw huis met volledige inboedel als inzet gebruiken. 😎
Gebruikersavatar

ONBEKEND16 mar 2017, 13:34

 
Mke schreef:Ik blijf het precies nogal bijzonder vinden dat jullie zoooo zeker zijn van Robin als mol...

Er zijn een aantal dingen die in zijn richting wijzen, het ene al iets overtuigender dan het andere, om het mooi te zeggen. Maar ik heb precies nog niks gelezen dat ontegensprekelijk is... jullie kunnen een hoop dingen aan hem koppelen, maar toch niks sluitend?

Dus ik snap wel dat je hem zeker niet kan uitsluiten, maar ik heb precies nog niks overtuigends gelezen, toch niet om zo zeker te kunnen zijn 🙂

Ik weet dat het geen wiskunde is, maar toch.

Als alle bewijzen die nu al geleverd zijn niet sluitend of ontegensprekelijk of overtuigend zijn, dan sorry, dan WIL je gewoon niet zien dat Robin de mol is. Dan vrees ik dat je na de ontknoping nog steeds zal beweren dat dat onmogelijk is.
Gebruikersavatar

ONBEKEND16 mar 2017, 13:37

 
Molière schreef:*double facepalm* Sorry, maar als je precies nog niets gelezen hebt dat ontegensprekelijk is, is alle hulp vergeefs. Ik kan de pap bereiden, opscheppen, de lepel in je mond stoppen, maar slikken zul je toch zelf moeten doen. Kijk dan toch!

En ja, ik geef toe, mij ego kan hier niet goed tegen. Ik heb verdorie de gouden tip gevonden, dat is toch de bedoeling van dit forum, maar ik krijg er de credits niet voor :( .

Jawel hoor, ik geef je er alle credits voor!! Trouwens ben ik van mezelf ook wel overtuigd enkele gouden tips te hebben gegeven, die kennelijk ook nog niemand wil inzien.
Gebruikersavatar

Molière16 mar 2017, 14:01

 92
sandra.impe schreef:Jawel hoor, ik geef je er alle credits voor!! Trouwens ben ik van mezelf ook wel overtuigd enkele gouden tips te hebben gegeven, die kennelijk ook nog niemand wil inzien.
Als het een troost is, ik zie dat wel hoor. Net zoals ik heb je het hier en daar wel eens te ver gezocht, maar met die ZZA en het rood in Robins vlag, zit je er volgens mij pal op. Ik denk er nog één vergeet, maar die dus ook 😉
Gebruikersavatar

ONBEKEND16 mar 2017, 14:04

 
Ja tuurlijk, we kunnen niet meteen alle antwoorden vinden hè, we slaan er wel es compleet naast ook :mrgreen:
Gebruikersavatar

Molière16 mar 2017, 14:06

 92
ex-molinator schreef:Hmm, dat durf ik ook, wedden en jouw huis met volledige inboedel als inzet gebruiken. 😎
😂
Gebruikersavatar

Molière16 mar 2017, 14:17

 92
Al bij al toch wel een interessant experiment, die 'mindfuck', maar dat het zo goed zou werken, verbaast mij toch wel, ook al wist ik uit (beroeps)ervaring hoe slecht mensen meestal kijken, luisteren en lezen, hoe gemakkelijk ze te manipuleren zijn en zich door hun eigen vooroordelen en emoties in de luren laten leggen. In alle ernst, ik vind dat verontrustend wanneer het niet over maar een spelletje zou gaan. Maar ik zal maar proberen er eens goed om te lachen. Ook om mijn gekwetst egootje 🙂
Gebruikersavatar

Mke16 mar 2017, 15:29

 112
Molière schreef:Ik durf er mijn huis met volledige inboedel op inzetten. Echt, doe wat ik in mijn handleiding aanraad, en dan zul je dat ook durven. 😎
Zetten we dat op papier? :p

(voor alle duidelijkheid, ik wil niemand beledigen he... ik zeg niet dat jullie bevindingen slecht zijn, integendeel, sommige zijn echt mooi gevonden, maar zo lang het ook toeval zou kunnen zijn, durf ik niet zeggen dat ik zeker ben.)
Gebruikersavatar

ex-molinator16 mar 2017, 15:51

 3483  Uma
Mke schreef:Zetten we dat op papier? :p

(voor alle duidelijkheid, ik wil niemand beledigen he... ik zeg niet dat jullie bevindingen slecht zijn, integendeel, sommige zijn echt mooi gevonden, maar zo lang het ook toeval zou kunnen zijn, durf ik niet zeggen dat ik zeker ben.)
Same principle here, maar op een bepaald moment moet je toch kleur bekennen 💡 (en dat kleur bekennen houdt niets meer in dan gewoon zeggen wie voor jou het meest waarschijnlijk de mol is - je nek uitsteken dus 😉 )
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16