Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

Frolva19 mar 2017, 21:10

 2204
sherlock schreef:Wat dat betreft snijdt de Scrabble-theorie en de Robin-draagt-altijd-iets-roods theorie wel houdt

En ook wel een beetje hout. :mrgreen:

Altijd rood zou voor mij kunnen als het altijd was en als het altijd rood was. Niet: enkel in ZA en roze en oranje tellen ook. 😉
Gebruikersavatar

sherlock19 mar 2017, 21:14

 216
Frolva schreef:En ook wel een beetje hout. :mrgreen:

Altijd rood zou voor mij kunnen als het altijd was en als het altijd rood was. Niet: enkel in ZA en roze en oranje tellen ook. 😉
Dwaze tikfout verdorie, excuses.

Ja het klopt: met rood-roze-zalmroze-oranje wordt losjes omgesprongen! 🙂
Gebruikersavatar

ONBEKEND19 mar 2017, 22:12

 
sherlock schreef:Hoewel ik vind dat sommigen het té ver zoeken, is het niet noodzakelijk zo dat alles voor het grijpen ligt. Je moet er seizoen 3 maar eens op naslaan:

https://youtu.be/p_QyN3rakd0?t=39m20s

In het gedeelte "voor de echte puzzelaars" zitten toch een paar ver gezochte dingen.

MAAR: steeds beperkt tot de reeks en de uitzendingen. En de Bijbel.

Wat dat betreft snijdt de Scrabble-theorie en de Robin-draagt-altijd-iets-roods theorie wel houdt: die zijn beiden geheel in de lijn van wat je van een tip mag verwachten.

Goed dat je deze link hebt gepost, toch maar es een bewijs dat er wel degelijk soms wat ver mag gezocht worden en niet alle tips even evident zijn. Ik ken in ieder geval hoegenaamd niks van de bijbel en ik denk vele mensen met mij... Daarom dat ik denk dat vele tips die hier al op dit forum gepost zijn, toch steek houden (niet allemaal uiteraard).

Nu moet ik wel toegeven dat ik met dit topic een flater heb begaan. Toen ik bekeek welke kleuren van vlaggen elke kandidaat had, was 1 geschreven kleur heel wazig, nl. het 2de rood die ik (dacht) gezien te hebben in Robin's vlag. Waardoor ik dacht dat Robin de enige was die 2x rood in zijn vlag had en de anderen niet. Ik heb nog es opnieuw gekeken en zag nu een beter beeld van zijn vlag, en dat blijkt niet rood maar zwart te zijn, dus iedereen heeft wel degelijk dezelfde kleuren.

Mijn excuses voor de foute informatie. Wat wel klopt is dat de kleurwoorden telkens in een ander kleur zijn nl. geel, groen en blauw telkens 7 x en rood 9x, maar dat leidt natuurlijk naar niemand.
Gebruikersavatar

ex-molinator19 mar 2017, 22:50

 3483  Uma
sandra.impe schreef:...
Nu moet ik wel toegeven dat ik met dit topic een flater heb begaan. Toen ik bekeek welke kleuren van vlaggen elke kandidaat had, was 1 geschreven kleur heel wazig, nl. het 2de rood die ik (dacht) gezien te hebben in Robin's vlag. Waardoor ik dacht dat Robin de enige was die 2x rood in zijn vlag had en de anderen niet. Ik heb nog es opnieuw gekeken en zag nu een beter beeld van zijn vlag, en dat blijkt niet rood maar zwart te zijn, dus iedereen heeft wel degelijk dezelfde kleuren.
Een flater is (te) sterk uitgedrukt. je hebt gewoon een foutje gemaakt (zoals iedereen ooit wel eens) en het siert je om dat toe te geven en te corrigeren. Het is een goede eigenschap om je eigen vaststellingen (of bedenksels) af en toe kritisch te overlopen (met nieuwe inzichten).
Gebruikersavatar

Frolva19 mar 2017, 22:58

 2204
ex-molinator schreef:Het is een goede eigenschap om je eigen vaststellingen (of bedenksels) af en toe kritisch te overlopen (met nieuwe inzichten).
Je kan het inderdaad best zelf doen. Want op dit forum moet je blijkbaar niet rekenen. :roll:


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar

Mke19 mar 2017, 23:05

 112
Frolva schreef:Je kan het inderdaad best zelf doen. Want op dit forum moet je blijkbaar niet rekenen. :roll:


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ik doe nochtans m'n best om jullie ideeën te bekritiseren hoor 😉
Gebruikersavatar

Frolva19 mar 2017, 23:09

 2204
Mke schreef:Ik doe nochtans m'n best om jullie ideeën te bekritiseren hoor 😉

Je best doen is niet goed genoeg hier, want dat 9x rood van sandra.impe heb je gewoon laten passeren. :roll:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar

ONBEKEND19 mar 2017, 23:11

 
Frolva schreef:Je best doen is niet goed genoeg hier, want dat 9x rood van sandra.impe heb je gewoon laten passeren. :roll:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Het 9x rood was juist, het 2x rood bij Robin was fout 😛
Gebruikersavatar

Frolva19 mar 2017, 23:16

 2204
sandra.impe schreef:Het 9x rood was juist, het 2x rood bij Robin was fout 😛
Dat verdient een rode smiley van mijnentwege :oops:
Gebruikersavatar

jana.deman20 mar 2017, 14:01

 37
Davey had rode zwemvliezen + als enige de rode Y in zijn vlag
(vind ik persoonlijk een beetje ver gezocht, maar als je dan toch de mol aan het kleur rood wil linken, moet je dat misschien meenemen)


[ external image ]
Gebruikersavatar

weyns196020 mar 2017, 22:53

 426
Mag ik even ambetant zijn en erop wijzen dat we spreken over DE kleur en niet over HET kleur? Dank U 😲 😎
Gebruikersavatar

sherlock20 mar 2017, 23:14

 216
Molière schreef:Ik durf er mijn huis met volledige inboedel op inzetten. Echt, doe wat ik in mijn handleiding aanraad, en dan zul je dat ook durven. 😎
Dus, Molière, kan je even je adres laten weten zodat de deurwaarders weten waar ze moeten zijn? :mrgreen:
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16