Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

itchy.tzekrallo17 mar 2017, 20:32

 129
Robin is gewoon een " would be mol", die heeft op voorhand besloten dat wanneer hij mag meedoen dan gaat hij zich daar als mol in scene zetten. Zijn lach als hij daar zat met dat papier met mol op in zijn handen, I don't buy it.
Gebruikersavatar

Yvo17 mar 2017, 21:24

 1111  Uma
sherlock schreef:Van meet af aan profileert ie zich als: gedreven en emotioneel. Eigenlijk twee eigenschappen die de medekandidaten vooral NIET met een mol associëren.
Gedreven vind ik dat net wel met de mol wordt geassocieerd. Als je niet gedreven bent wordt dat meer geassocieerd met het doen mislukken van proeven.
Als je gemotiveerd bent heb je dat probleem niet. Dus gedreven is een eigenschap die ik persoonlijk wel associeer met de mol.
Gebruikersavatar

sherlock17 mar 2017, 21:45

 216
itchy.tzekrallo schreef:Robin is gewoon een " would be mol", die heeft op voorhand besloten dat wanneer hij mag meedoen dan gaat hij zich daar als mol in scene zetten. Zijn lach als hij daar zat met dat papier met mol op in zijn handen, I don't buy it.
Da's een van die dingen die me ook dwars zitten: dat is zo in your face en ligt er zo dik bovenop zeg...
Gebruikersavatar

Taupe07718 mar 2017, 10:55

 767  Yens
Mke schreef:Ze zijn nog met 4 hè 😉
4?
Seizoen 3, 4 en 5 zijn toch maar 3 mollen? Je moet mijn tekst eens goed herlezen 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen18 mar 2017, 10:59

 8153
Taupe077 schreef:4?
Seizoen 3, 4 en 5 zijn toch maar 3 mollen? Je moet mijn tekst eens goed herlezen 😉
Mke bedoelt dat er op dit ogenblik nog 4 mensen in the running zijn.
Gebruikersavatar

Mke18 mar 2017, 11:16

 112
Taupe077 schreef:4?
Seizoen 3, 4 en 5 zijn toch maar 3 mollen? Je moet mijn tekst eens goed herlezen 😉
Ja sorry, ik dacht dat je bedoelde 'de beste van de 3 overgebleven kandidaten', maar je bedoelt wslk de beste mol van de mollen van de seizoenen die je gezien hebt?

Ik vind het waarschijnlijk verwarrend dat Robin al tot mol gebombardeerd is 😉
Gebruikersavatar

ex-molinator18 mar 2017, 12:02

 3483  Uma
Mke schreef:...
Ik vind het waarschijnlijk verwarrend dat Robin al tot mol gebombardeerd is 😉
Ja, wie weet komt er nog een Bruno'tje uit de zak.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen18 mar 2017, 13:16

 8153
ex-molinator schreef:Ja, wie weet komt er nog een Bruno'tje uit de zak.
Ssssttt! Gun Mke toch het plezier een Thibaudje te doen. 😉
Gebruikersavatar

matthias.bouquet18 mar 2017, 15:02

 171
Nu Sam eruit ligt, is Davey nog de enige deelnemer die een min of meer subtiele mol zou zijn. En misschien is dat wat naïef van mij, maar ik vertrouw de makers dat ze een subtiele mol maken. Als het dan toch Robin blijkt te zijn, zou ik eerlijk gezegd toch wat teleurgesteld zijn.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen18 mar 2017, 15:16

 8153
matthias.bouquet schreef:Nu Sam eruit ligt, is Davey nog de enige deelnemer die een min of meer subtiele mol zou zijn. En misschien is dat wat naïef van mij, maar ik vertrouw de makers dat ze een subtiele mol maken. Als het dan toch Robin blijkt te zijn, zou ik eerlijk gezegd toch wat teleurgesteld zijn.
Mee eens, maar de makers hebben niet alles in de hand. De interactie tussen de deelnemers, de mogelijkheid om te saboteren (ze kunnen proberen die mogelijkheden wat te voorzien maar ze weten nooit of het ook echt zal lukken om de proef te saboteren), de kans dat de mol zich verspreekt of zijn rol minder goed speelt dan ze ingeschat hadden... er zijn zoveel factoren die op elkaar inspelen.
Gebruikersavatar

matthias.bouquet18 mar 2017, 16:04

 171
Ik moet er wel bij vermelden dat, los van de teleurstelling, ik niet verbaasd zijn zou Robin de mol zijn. Ik lees de redeneringen van jullie Robinverdenkers graag en ze houden steek. Wat ik wel vaststel is dat, wie de mol ook moge zijn, jij niet zo een fan lijkt te zijn van jouw mol als ik van de mijne. Misschien laat ik mijn ideeën over wie de mol is wat te veel bepalen door wie ik graag zou hebben als mol (daarom verdacht ik ook de übersympathieke Hans). Maar ja, soms vindt een mens het wel leuk om wat goedgelovig te zijn, ik weet niet of ik dat zo erg vind. 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen18 mar 2017, 16:17

 8153
matthias.bouquet schreef:Ik moet er wel bij vermelden dat, los van de teleurstelling, ik niet verbaasd zijn zou Robin de mol zijn. Ik lees de redeneringen van jullie Robinverdenkers graag en ze houden steek. Wat ik wel vaststel is dat, wie de mol ook moge zijn, jij niet zo een fan lijkt te zijn van jouw mol als ik van de mijne. Misschien laat ik mijn ideeën over wie de mol is wat te veel bepalen door wie ik graag zou hebben als mol (daarom verdacht ik ook de übersympathieke Hans). Maar ja, soms vindt een mens het wel leuk om wat goedgelovig te zijn, ik weet niet of ik dat zo erg vind. 😉
Ik ben niet bepaald een fan van "mijn" mol, maar zie hem nog liever als mol dan als winnaar. Dat zou ik pas echt erg vinden.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8