Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

Frolva17 mar 2017, 16:55

 2204
Annelies is dat wel. 😎
Gebruikersavatar

chicawah.janssen17 mar 2017, 17:00

 8153
beagle schreef:Ik kan nog wel een paar "Versprekingen" bedenken :

R zegt in de dierenkooi dat hij "enkel een kop en een staart ziet liggen", terwijl we weten dat er enkel een staart zichtbaar was.
Als Davey aan zijn kooi komt..."kom binnen? moogt ge niet binnen?" alsof het normaal is dat de productie hem in een niet-afesloten kooi zou zetten met een echt wild beest... en dan is er sowieso nog de onduidelijkheid of de andere kandidaten hem over de jachtluipaard verteld hebben of niet, gezien de blinde kant van het bord aan de binnenkant van de kooi.
Daar is hij inderdaad ook serieus uit zijn rol gevallen.

De anderen dingen die je opsomt zijn ook waar, maar maken deel uit van zijn - niet verfijnde - moltactiek: veel lawaai maken, chaos en verwarring stichten, mensen irriteren en opjutten... Dat de groep vaak tewerk gaat als kiekens zonder kop is heel vaak zijn schuld. Davey ergert zich daaraan en als hij dat ook zegt, wordt dat door veel mensen onsympathiek gevonden. Bizar.
Soms valt Robin uit zijn rol, soms acteert hij slecht en soms vergeet hij te acteren (onverschillig bij de duikproef en in de eliminaties o.a.).
Als maker zou ik serieus spijt hebben van mijn keuze.
Laatst gewijzigd door chicawah.janssen op 17 mar 2017, 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

itchy.tzekrallo17 mar 2017, 17:04

 129
Je hebt gelijk, maar Gilles kwam altijd over als een heel sympathieke gast ( wat hij ook daadwerkelijk is ) en hij heeft zich nooit onnodig op de voorgrond gedrongen. Aan de manier te zien hoe mensen hier op het forum nog altijd over hem spreken is hij " de mol van de harten"- 😃 iedere mol daarachter heeft het sowieso moeilijk dit te benaderen en daar ligt woestijnvis ook niet van wakker. Ik blijf Robin evengoed een rare keuze vinden moest het blijken dat hij de mol is.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen17 mar 2017, 17:11

 8153
itchy.tzekrallo schreef:Je hebt gelijk, maar Gilles kwam altijd over als een heel sympathieke gast ( wat hij ook daadwerkelijk is ) en hij heeft zich nooit onnodig op de voorgrond gedrongen. Aan de manier te zien hoe mensen hier op het forum nog altijd over hem spreken is hij " de mol van de harten"
In zijn voetsporen treden moet inderdaad niet gemakkelijk zijn. 🙂
Gebruikersavatar

Frolva17 mar 2017, 17:13

 2204
itchy.tzekrallo schreef:Ik blijf Robin evengoed een rare keuze vinden moest het blijken dat hij de mol is.
Inderdaad.

(maar wij weten wel beter, hé? :mrgreen: )
Gebruikersavatar

itchy.tzekrallo17 mar 2017, 17:16

 129
Door Frolva:
Annelies is dat wel.
Ik verdenk Annelies niet en zie haar handelingen gewoon gedaan als haar zelf zijnde ( man, man - ik hoop dat mijn tekst Nederlands is en jullie mij begrijpen :mrgreen: ) Blijkt dat ze de mol wel is ja dan was het dit jaar een mol die haar ouderdom als excuus genomen had om de andere om de tuin te leiden wat ik dan weer flauw vind.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen17 mar 2017, 17:24

 8153
sandra.impe schreef:Gilles was toch ook niet low profile?
Wie in de groep van vorig jaar was dat wel? Het waren stuk voor stuk sterke karakters die voor elkaar niet moesten onderdoen.
Gebruikersavatar

Taupe07717 mar 2017, 17:30

 767  Yens
chicawah schreef:
Ik ben ervan overtuigd dat hij de mol is, maar in mijn ogen (ik benadruk: in mijn ogen) is hij een slecht acteur en de zwakste mol ooit.
Zo zie je maar hoe iedereen er anders over denkt. Seizoen 2 heb ik enkel finale gezien maar van 3 tot en met 5 heb ik meeste sympathie voor Robin en ik zou hem net de beste mol vinden van de drie maar zoals ik ervoor al gezegd heb... Les gouts et les couleurs...
Gebruikersavatar

itchy.tzekrallo17 mar 2017, 17:37

 129
smaakvraag heeft de aap gezegd en in de zeep gebeten 😃 😃 😃
Gebruikersavatar

Mke17 mar 2017, 17:41

 112
Taupe077 schreef:Zo zie je maar hoe iedereen er anders over denkt. Seizoen 2 heb ik enkel finale gezien maar van 3 tot en met 5 heb ik meeste sympathie voor Robin en ik zou hem net de beste mol vinden van de drie maar zoals ik ervoor al gezegd heb... Les gouts et les couleurs...
Ze zijn nog met 4 hè 😉
Gebruikersavatar

Yvo17 mar 2017, 17:43

 1111  Uma
eveline.vanhemel schreef:Dat kan perfect normaal zijn hoor: mijn man slaapt ook altijd zo omdat hij onmiddellijk wakker is van het minste geluid / licht of zo. En in het geval van slapen in een rijdende caravan, denk ik dat er vooral veel lawaai is en ook licht komende van de andere kant van de caravan waar de crew en Annelies zaten. Aan de andere kant snap ik niet dat er überhaupt iemand KON slapen daar, ik zou het in elk geval niet kunnen... Maar Davey wel 🙂.
Ik zou perfect kunnen slapen. Dat heen en weer bewegen van die caravan zou ik net goed van slapen. En dat licht zou ik geen last van hebben om in te slapen.
johan.maes schreef:Er brandde wel licht in de caravan, ik zou daar ook niet tegen kunnen als ik moest slapen.
Ik zou met licht aan zonder problemen in slaap vallen.
Gebruikersavatar

Jansen17 mar 2017, 18:19

 3423  Yens
Yvo schreef:Ik zou perfect kunnen slapen. Dat heen en weer bewegen van die caravan zou ik net goed van slapen. En dat licht zou ik geen last van hebben om in te slapen.

Ik zou met licht aan zonder problemen in slaap vallen.
Tja, niet iedereen is hetzelfde... dus Robin's gedrag als verdacht markeren omdat hij er niet in slaagt om in slaap te vallen, en het onredelijk vinden dat hij niet ingaat op de vraag van Annelies, vind ik een brug te ver. Er zijn andere aanwijzingen naar Robin die me veel plausibeler lijken dan dit.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8