Sam is niet De Mol
Gebruikersavatar

WieIsDeMol?04 feb 2017, 20:12

 14
Hallo beste mollenjagers

Het is misschien wat vroeg om nu al een verdachte aan te duiden, maar ik heb toch al wat bedenkingen bij Sam.
Zijn lievelingsband is namelijk Flogging Molly. Toeval of niet?

Dit is wat me al opviel. Laat me weten wat jullie ervan denken 🙂
Gebruikersavatar

WieIsDeMol?04 feb 2017, 20:38

 14
Raar toch, het programma is nog niet begonnen en ik heb al last van tunnelvisie.
Op de site van VIER kan je de hobby's van alle kandidaten lezen. Eén van Sams hobby's is bowling. Daar hoor je met een bal (DE MOL) tien kegels (DE TIEN OVERIGE KANDIDATEN) omver te gooien (DOEN AFVALLEN).

Te ver gezocht?
Gebruikersavatar

Sam04 feb 2017, 23:28

 35
Dat van zn lievelingsband was me ook direct opgevallen. 'neemt molboekje erbij....' 😉
Gebruikersavatar

leen.rosseel06 feb 2017, 22:18

 1
Sam is vertegenwoordiger van BMW en met welke auto's rijden ze denk je... og is dat te duidelijk.
Gebruikersavatar

giovanni.roelandt06 feb 2017, 23:06

 2
leen.rosseel schreef:Sam is vertegenwoordiger van BMW en met welke auto's rijden ze denk je... og is dat te duidelijk.
Dit lijkt me eerder toeval. Dit valt te veel op!
Gebruikersavatar

iceXzek07 feb 2017, 22:39

 1
En hobby van Sam is joggen bij de loop proef had hij het toch vrij moeilijk met het lopen terwijl hij het toch zouw moeten kunnen 😃
Gebruikersavatar

Mollerdemol12 feb 2017, 13:55

 9
leen.rosseel schreef:Sam is vertegenwoordiger van BMW en met welke auto's rijden ze denk je... og is dat te duidelijk.

Sam is Showroom Adviseur Bmw, maw SABoteur ?
Gebruikersavatar

Persephone13 feb 2017, 19:51

 42
Dat lijkt me toch echt te ver gezocht...
Gebruikersavatar

Kita_V13 feb 2017, 23:48

 37
Is er nog iemand die zich vragen stelt bij het gebruik van BMW's in zuid-Afrika? Ik heb geen idee of dit een vaak voorkomend merk is daar.. kan nog steeds gewoon maar sponsering zijn maar het viel me wel op
Gebruikersavatar

Jansen13 feb 2017, 23:56

 3423  Yens
Zuid-Afrika is een land dat net zo westers is dan ons land hoor. BMW's rijden er zeker evenveel rond dan hier 🙂
Gebruikersavatar

Taupe07714 feb 2017, 09:53

 767  Yens
Kita_V schreef:Is er nog iemand die zich vragen stelt bij het gebruik van BMW's in zuid-Afrika? Ik heb geen idee of dit een vaak voorkomend merk is daar.. kan nog steeds gewoon maar sponsering zijn maar het viel me wel op
Sponsor net zoals je de merk kleding herkend als de kandidaten een vbest dragen.
Daar zoek ik niks achter.