Sam is niet De Mol
Gebruikersavatar

eline.tytgat13 feb 2017, 22:12

 5
Het viel me op dat het tweede jurylid heel snel langs Sam werd geleid door Gilles.
Gebruikersavatar

Jansen13 feb 2017, 22:16

 3423  Yens
Waarom zou hij maken dat het jurylid niet de kans kreeg om Sam er uit te halen? Je zou eerder gaan denken dat hij dan het tegenovergestelde zou doen: namelijk Sam er wel uit te laten halen zodat er minder geld naar de groepspot zou gaan. Denk echt dat het te ver gezocht is om Gilles Decoster er van te verdenken om hand en span diensten te leveren aan de mol.
Gebruikersavatar

eline.tytgat13 feb 2017, 22:23

 5
Mss om hem minder verdacht te maken tgo de groep/kijkers.. maar is idd mss wat vergezocht..
Gebruikersavatar

ex-molinator13 feb 2017, 22:30

 3483  Uma
Ik neem aan de de 2 "jury"leden moesten beoordelen op toonvastheid (melodie juist zingen) en de verstaanbaarheid van wat gezongen werd. Ik ga er ook van uit dat de jury enigszins coulant geweest is (en dat mag wel ook).
In dat geval vind ik dat Sam helemaal terecht geslaagd was. Annelies had de juiste melodie maar vergat de woorden en Eline was de tweede keer niet echt toonvast (allez misschien wel maar dan niet met de juiste noten 😉 ).

Knap van Sam. Niet evident om een liedje in een andere taal te zingen en er dus geen woord van te verstaan, en de melodie pas geleerd te hebben.

Gelukkig dat het een lied in Zulu was, en niet in Xhosa, zelfs Sam zou dat niet aangekund hebben.
Gebruikersavatar

kim.baudart13 feb 2017, 22:53

 138
ex-molinator schreef:Gelukkig dat het een lied in Zulu was, en niet in Xhosa, zelfs Sam zou dat niet aangekund hebben.
Dat had wel een stukje hilarische TV opgeleverd.
Gebruikersavatar

Kita_V13 feb 2017, 23:44

 37
ex-molinator schreef:Ik neem aan de de 2 "jury"leden moesten beoordelen op toonvastheid (melodie juist zingen) en de verstaanbaarheid van wat gezongen werd. (...)

Knap van Sam. Niet evident om een liedje in een andere taal te zingen en er dus geen woord van te verstaan, en de melodie pas geleerd te hebben
>> misschien kende hij het al langer?! :roll:
Gebruikersavatar

ex-molinator13 feb 2017, 23:50

 3483  Uma
Kita_V schreef:>> misschien kende hij het al langer?! :roll:
Perfect mogelijk maar neemt niet weg dat de toonvastheid niet iets is wat zomaar leert.
Gebruikersavatar

Jansen13 feb 2017, 23:53

 3423  Yens
Kita_V schreef:>> misschien kende hij het al langer?! :roll:
Dat is natuurlijk mogelijk 😃 . Het liedje Shosholoza is heel gekend - zelfs buiten Zuid-Afrika.
Dus het lijkt me wel mogelijk dat hij het liedje kent.
Sam stond voor mij na de eerste aflevering op de tweede plaats in mijn denken wie de mol is.
Nu nog steeds maar de persoon die bij mij op een staat, staat daar na vandaag nog steviger op 🙂.
Gebruikersavatar

Kita_V13 feb 2017, 23:53

 37
ex-molinator schreef:Perfect mogelijk maar neemt niet weg dat de toonvastheid niet iets is wat zomaar leert.
Dat is waar! En hij heeft gewonnen dus als hij de mol is dan is zijn missie ook mislukt... Gekke aflevering!
Gebruikersavatar

ex-molinator14 feb 2017, 00:03

 3483  Uma
Kita_V schreef:Dat is waar! En hij heeft gewonnen dus als hij de mol is dan is zijn missie ook mislukt... Gekke aflevering!
Niet noodzakelijk mislukt he. De mol moet niet altijd saboteren en ik had wel verwacht dat Eline en Annelies geen geld zouden binnenbrengen, eigenlijk had ik zelfs verwacht dat ze geld zouden verliezen).
Gebruikersavatar

tamara.stael14 feb 2017, 14:40

 8
Kita_V schreef:>> misschien kende hij het al langer?! :roll:
Dit zou best kunnen. Ik ken dat liedje ook want ik heb het in het lager onderwijs geleerd in de muziekles. Dus waarom zou hij dat ook niet geleerd kunnen hebben?
Gebruikersavatar

Klopgeest15 feb 2017, 16:06

 8
Ook wel opvallend, eerst zingen ze vrij statisch en plots wisselt een shot en zijn ze allemaal aan het wiegen.