Sam is niet De Mol
Gebruikersavatar

Andy8620 feb 2017, 23:30

 49
Tijdens de proef in het museum zei Sam op een bepaald moment tegen Davey dat hij geen broek met bijkomende zakken heeft. In de 1ste aflevering heeft hij dit inderdaad niet. In aflevering 2 tijdens de voorbereidingen ivm de proef met het koor had hij een zwarte broek aan, maar ik kon niet goed zien of er bijkomende zakken aan waren... Ik ga allerzins de volgende afleveringen erop letten of hij al dan niet een broek met bijkomende zakken draagt, hopelijk wel, want dan heeft hij gelogen en is hij de mol 🙂
Gebruikersavatar

michaël.ameloot21 feb 2017, 06:29

 29
Is dat niet een beetje overdreven om daaruit dan af te leiden dat hij de mol is. Omdat hij zou kunnen liegen over zakken aan zijn broek. 😃
Gebruikersavatar

masterveecee21 feb 2017, 08:58

 3547  Sven
Man man, was dat een hilarisch moment!!! 😃
Maar voor de rest moet je er niet veel achter zoeken
Gebruikersavatar

tamara.stael21 feb 2017, 14:07

 8
michaël.ameloot schreef:Is dat niet een beetje overdreven om daaruit dan af te leiden dat hij de mol is. Omdat hij zou kunnen liegen over zakken aan zijn broek. 😃
Inderdaad dit dus xD je mag ook niet vergeten dat ze beiden zwaar aangeschoten waren (lees dronken) toen ze dit aan elkaar vertelden. En dan kan er al eens domme praat naar boven komen XD
Gebruikersavatar

masterveecee21 feb 2017, 15:39

 3547  Sven
Btw: komt hier mogelijks merchandising van met deze quote??? 😛
Gebruikersavatar

Klaartje21 feb 2017, 18:04

 2245  Uma
Deze mop deed me denken aan het volgende raadsel/mop/goedkope pick-up line:

"Wat is het verschil tussen een BMW en een erectie?"

"???"

"Ik heb geen BMW."
Gebruikersavatar

ex-molinator21 feb 2017, 18:13

 3483  Uma
Klaartje schreef:Deze mop deed me denken aan het volgende raadsel/mop/goedkope pick-up line:

"Wat is het verschil tussen een BMW en een erectie?"

"???"

"Ik heb geen BMW."
Foei Klaartje 😉
Gebruikersavatar

MolTime21 feb 2017, 22:39

 14
Sam was echt dronken, dat zag je trouwens ook aan zijn huidskleur die wat roder was. Ik denk niet dat het als mol handig is om je dronken te drinken.
Gebruikersavatar

weyns196023 feb 2017, 06:45

 426
MolTime schreef:Sam was echt dronken, dat zag je trouwens ook aan zijn huidskleur die wat roder was. Ik denk niet dat het als mol handig is om je dronken te drinken.
Of net wel: je kan open en bloot een proef laten mislukken als je dronken bent.
Gebruikersavatar

MolTime23 feb 2017, 11:22

 14
weyns1960 schreef:Of net wel: je kan open en bloot een proef laten mislukken als je dronken bent.
Heeft hij niet gedaan. Sterker nog heeft hij het meeste geld in de pot gebracht en heeft hij Davey geholpen bij die lasers. En dronken mensen zijn meestal wel een heel stuk opener dan niet dronken mensen. Straks zou hij nog verraden dat hij dan de mol zou zijn.
Moest ik mol zijn zou ik het drinken proberen te faken zodat ik niet verdacht lijk. Maar Sam zag zelfs rood van de alcohol.