Sam is niet De Mol
Gebruikersavatar

jeroen.verheyen21 feb 2017, 10:25

 10
Als ik me niet vergis komt Sam met het sublieme idee om wodka tequila shotjes te drinken aan. Perfecte manier om iedereen die nog niet helemaal beschonken is de hamer te bezorgen. De mol weet wat er nog komt en moet er voor zorgen dat iedereen zoveel mogelijk heeft gedronken... Een echte mollenactie volgens mezelf πŸ™‚
Gebruikersavatar

ex-molinator21 feb 2017, 10:47

 3483  Uma
jeroen.verheyen schreef:Als ik me niet vergis komt Sam met het sublieme idee om wodka tequila shotjes te drinken aan. Perfecte manier om iedereen die nog niet helemaal beschonken is de hamer te bezorgen. De mol weet wat er nog komt en moet er voor zorgen dat iedereen zoveel mogelijk heeft gedronken... Een echte mollenactie volgens mezelf πŸ™‚
Toch in 't vervolg ff nakijken (of minstens zeggen dat je het zal nakijken) want het is volgens mij Davey die voor de "shots" gaat (lijkt me trouwens niet de stijl van Sam om zoiets te doen).
.
.
.
enne ... net nagekeken ... wel degelijk Davey!
Gebruikersavatar

jeroen.verheyen23 feb 2017, 13:02

 10
Goed dat jij het hebt nagekeken! πŸ˜‰

Zo zie je maar niet alles geloven wat een mens schrijft of zegt... Mollengedrag πŸ˜ƒ
Gebruikersavatar

ex-molinator23 feb 2017, 13:05

 3483  Uma
jeroen.verheyen schreef:...
Zo zie je maar niet alles geloven wat een mens schrijft of zegt... Mollengedrag πŸ˜ƒ
Daar kom je hier niet mee weg. πŸ˜‰
Gebruikersavatar

jeroen.verheyen23 feb 2017, 13:11

 10
ex-molinator schreef:Daar kom je hier niet mee weg. πŸ˜‰
Nee ik had het idd nog eens moeten nagaan, uw commentaar/terechtwijzing is geheel juist.

Zo zie je haast en spoed is zelden goed! In't vervolg zal ik beter opletten en desnoods controleren! πŸ™‚
Gebruikersavatar

ex-molinator23 feb 2017, 13:49

 3483  Uma
jeroen.verheyen schreef:Nee ik had het idd nog eens moeten nagaan, uw commentaar/terechtwijzing is geheel juist.

Zo zie je haast en spoed is zelden goed! In't vervolg zal ik beter opletten en desnoods controleren! πŸ™‚
Is mij ook al een paar keer overkomen, niet mee inzitten. Er is een doordenkertje dat van toepassing is:

Mensen die veel werken maken veel fouten,
Mensen die weinig werken maken weinig fouten,
Er zijn mensen die geen fouten maken.
πŸ˜ƒ