Sam is niet De Mol
Gebruikersavatar

rudi.nouwen22 feb 2017, 21:01

 2
Aflevering 2 t shirt van blinde MO na L isa
Afleveting 3 proef ah water een M in een cirkel of O met allemaal L len

Vraag me af of de andere kandidaten dit ook niet is opgevallen
Gebruikersavatar

ex-molinator22 feb 2017, 21:12

 3483  Uma
Is al allemaal vastgesteld en besproken: zoekopdracht gebruiken
Gebruikersavatar

wim.geuens22 feb 2017, 21:54

 57  Uma
Vergeet ook niet dat een deel van één van de proeven eruit bestond om de rugzakken van medekandidaten wat op te ruime en overtollige spullen eruit te halen om een bepaald gewicht te bekomen.
Het zou mij dus héél sterk wezen mocht de Mol deze editie iets van hints kunnen geven met zijn/haar kledij. (tenzij je naar sierraden zoals oorringen gaat kijken).
Gebruikersavatar

Kobe22 feb 2017, 22:43

 429
Wat wel zou kunnen is dat Marzena en Jolien tips gezien hebben in die kleding die eigenlijk door de kandidaten zelf verzonnen waren en dat ze zo dus op de verkeerde gestemd hebben, afgaande van enkele valse tips in kledij van de kandidaten. En stel nu dat ze zo een kledingstuk vinden en denken dat het een hint is, zouden ze die veel rapper wegsmijten zodanig dat alleen zij die hint konden zien, dus daarom mogen we niet teveel baseren op kledingshints, enkel de kleding die de kandidaten die zelfde dag droegen kunnen we op steunen en wat me daarvan opviel was dat Davey zijn 'bruggen-t-shirt' aan had dat me sterk doet denken aan londen en mss wel een hint kan zijn omwille van The swallow of Londen en de tussenstop naar ZA namelijk:Londen