Sam is niet De Mol
Gebruikersavatar

Phence27 feb 2017, 19:22

 1
Bemerkingen uit zijn profiel: Sommigen waren reeds gekend, anderen niet.

- Luistert naar Flogging MOLly.
- Afkomstig uit HaMOnt-AcheL.
- Favoriete gerecht is pasta vongole. Hoofdbestanddeel hiervan zijn schelpen behorende tot de MOLluskenfamilie.
- Hobby's zijn onder meer kubb en bowling. Beide activiteiten waarbij er tien blokken/kegels zijn die omver geworpen moeten worden.

Bemerkingen uit introfilmpje:

- Voor hem ligt op tafel een bril. De rest van de reeks komt het niet voor dat hij een bril draagt. Mol is zo goed als blind? => Sam?

Bemerkingen aflevering 1:

-Zijn BMW heeft als enige een bruinkleurige bekleding => taupe-kleur => taupe is Frans voor mol.
- Bij de eerste vragenronde op de computer zegt hij de woorden: "En dan vragen wie de mol is. Bam, in your face!" En net op dat moment laten ze een close-up zien van zijn gezicht. In mijn ogen kan dit een mogelijke bevestiging zijn van "kijk, hij staat nu recht voor u (ge)zicht, ik ben het".
- Bovendien is hij de enige waarbij het logo van de mol naast zijn gezicht staat.
[ external image ]

Bemerkingen aflevering 2:

- Sam zit altijd op het uiteinde van de tafel of staat op het uiteinde van de groep. Ook is dit het geval bij de zangproef.
- Sam heeft zijn ogen gesloten op de foto waarbij Hans in beeld springt. Mol heeft maar heel kleine oogjes en is bijna blind.
[ external image ]

Dit zijn mijn voorlopige bemerkingen betreffende Sam. Aflevering drie bekijk ik straks nog 🙂.