Sam is niet De Mol
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mar 2017, 12:27

 8153
Laleia schreef:Waar haal je dit? Ik hebben dat nog nooit gehoord...
Dit is nu net iets dat ik mij heel goed herinner.
Toen Michiel met de kunstkenner op weg was naar de tentoonstellingsruimte werd expliciet gezegd welk kunstwerk van Nikki en David was. De kunstkenner heeft dan veel blabla verkocht en als verklaring voor zijn keuze gezegd dat hij bij dit kunstwerk "niets voelde" en bij de rest wel.
Gebruikersavatar

ex-molinator02 mar 2017, 12:44

 3483  Uma
chicawah schreef:Dit is nu net iets dat ik mij heel goed herinner.
Toen Michiel met de kunstkenner op weg was naar de tentoonstellingsruimte werd expliciet gezegd welk kunstwerk van Nikki en David was. De kunstkenner heeft dan veel blabla verkocht en als verklaring voor zijn keuze gezegd dat hij bij dit kunstwerk "niets voelde" en bij de rest wel.
Ik was dat compleet vergeten maar nu je het zegt. This rings a bell.
Gebruikersavatar

Lieserd02 mar 2017, 13:43

 15
Ik denk dat we er hier ook rekening mee moeten houden dat er in het begin zeven willekeurige letters uit de scrabblezak werden getrokken, waarvan er twee uit het gedeelte achter de tunnel kwamen. Ik veronderstel hierbij wel dat dit écht random was. Je kan niet zien welke letters het zijn, maar het moeten er twee uit de lettercombinatie WERVENU zijn. Wel mooi opgemerkt verder en de S aan het einde van de tunnel is sowieso iets om te onthouden.
[ external image ]
Gebruikersavatar

garm.alleman02 mar 2017, 14:44

 13
Lieserd schreef:Ik denk dat we er hier ook rekening mee moeten houden dat er in het begin zeven willekeurige letters uit de scrabblezak werden getrokken, waarvan er twee uit het gedeelte achter de tunnel kwamen. Ik veronderstel hierbij wel dat dit écht random was. Je kan niet zien welke letters het zijn, maar het moeten er twee uit de lettercombinatie WERVENU zijn. Wel mooi opgemerkt verder en de S aan het einde van de tunnel is sowieso iets om te onthouden.
[ external image ]
Letters U en E dacht ik
Gebruikersavatar

OrthoMol02 mar 2017, 18:29

 219
Torremolinos schreef:Waarom stond hij bij shosoloza laatst in de rij? Omdat dat makkelijkst is om de Afrikaan te instrueren de laatste niet aan te duiden? Gilles leid de Afrikanen misschien op tijd weg? En als er één moment was dat je kon schijnen terwijl de hele groep op je stond te kijken, dan was het net daar... Perfect om alle verdenking op te ruimen voor een lange tijd?
Sam die met zijn hoge stem er niet wordt uitgehaald tussen Afrikanen? Afrikanen hebben toch een veel dieper timbre in hun stem.
Exact wat ik ook direct vertelde hier thuis ; het timbre vd Afrikanen valt gans anders dan van Europeanen, al draagt de éne meer soul in zn stembanden dan de andere.
In Sam zie ik nu ni direct het begrip 'staan blinken' maar ah begin vh programma werd er met zn zogenaamde ijdelheid door Annelies een beetje gespot - het föhnen van zn haar - en id vierde afl geloof ik dat hij iets vertelt over 'de tenorstem' waar meiden voor vallen 🙂 op zo'n lieflijke manier . Tot op deze aflevering was het dan idd wél daar waar hij het kon waarmaken en dat ook deed 💡
Gebruikersavatar

Torremolinos02 mar 2017, 18:45

 264
Ik bedoel niet persé dat Sam wilde opvallen. Maar zonder het shosholoza moment zou Sam veel meer verdacht zijn geweest. Net daarvoor had hij een vrijstelling gekozen ipv geld (Bouba suggereert vrijstelling, hij springt er direct in mee...), maar door de zangproef was hij toch de held van de aflevering. Hebben de programmamakers een reden om, in de eerste aflevering waarin je mensen echt aan het werk ziet, iemand op te hemelen? Ook nog niet veel negatieve woorden of montages van hem gezien...
Gebruikersavatar

OrthoMol02 mar 2017, 21:03

 219
chicawah schreef:Dit is nu net iets dat ik mij heel goed herinner.
Toen Michiel met de kunstkenner op weg was naar de tentoonstellingsruimte werd expliciet gezegd welk kunstwerk van Nikki en David was. De kunstkenner heeft dan veel blabla verkocht en als verklaring voor zijn keuze gezegd dat hij bij dit kunstwerk "niets voelde" en bij de rest wel.
Nu heb ik precies iets gemist :roll:
Gebruikersavatar

Laleia03 mar 2017, 11:07

 306
chicawah schreef:Dit is nu net iets dat ik mij heel goed herinner.
Toen Michiel met de kunstkenner op weg was naar de tentoonstellingsruimte werd expliciet gezegd welk kunstwerk van Nikki en David was. De kunstkenner heeft dan veel blabla verkocht en als verklaring voor zijn keuze gezegd dat hij bij dit kunstwerk "niets voelde" en bij de rest wel.
In de aflevering zelf of in de reveal-uitzending? Ik denk toch echt dat jeje vergist. Aan Hugo werd dat verteld om de rest er bij weg te houden voor het tweede deel van de proef...
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 mar 2017, 13:09

 8153
Laleia schreef:In de aflevering zelf of in de reveal-uitzending? Ik denk toch echt dat jeje vergist. Aan Hugo werd dat verteld om de rest er bij weg te houden voor het tweede deel van de proef...

Allemaal in de reveal.
Gebruikersavatar

ONBEKEND03 mar 2017, 13:39

 
Kunnen die eerste 3 seizoenen eigenlijk nog ergens bekeken worden? Is te lang geleden, ik herinner me er te weinig van.
Gebruikersavatar

Frolva03 mar 2017, 13:49

 2204
Op youtube valt heel wat terug te vinden.

Wel niet altijd de beste kwaliteit. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Laleia03 mar 2017, 13:57

 306
chicawah schreef:Allemaal in de reveal.
Ik kon me niet voorstellen dat dit juist was. Ten eerste zouden ze dat niet doen en ten tweede zou ik het me herinneren.
Maar voor alle zekerheid ben ik opnieuw gaan kijken en dat zit daar dus echt niet in, hoor.