Sam is niet De Mol
Gebruikersavatar

ONBEKEND08 mar 2017, 23:08

 
In de eerste aflevering bij de proef op het dak, krijgt elk team vragen.

Team Bouba/Bertrand en liggen er al uit.
Team Jolien/Eline: die leken allebei akkoord te gaan met hetzelfde, doch foutieve antwoord
Team Davey/Jessica:
Team Robin/ Marzena: leken allebei akkoord te gaan met hetzelfde antwoord
Team Sam/ Annelies: Na de vraag antwoord Sam "Robin kan zo uit de hoek komen dat je denkt...ik zie hem nog zeggen, een zaklamp voor in de donker" waarmee hij toch twijfelt zaait door nog es te benadrukken dat Robin bang is in het donker. Annlies laat Sam de knoop doorhakken en hij kiest voor de gezichtscreme.

In de hoop dat Annelies bang wordt dat dat het verkeerde antwoord is en zich niet laat vallen?
Gebruikersavatar

ONBEKEND08 mar 2017, 23:10

 
Oeps.... Team Davey/Jessica: lijken ook allebei akkoord te gaan met hetzelfde antwoord.
Gebruikersavatar

Jansen08 mar 2017, 23:33

 3423  Yens
sandra.impe schreef:In de hoop dat Annelies bang wordt dat dat het verkeerde antwoord is en zich niet laat vallen?
Leuke invalshoek om dit te bekijken... dit is weer zo'n typische manier van doen die me al meer bij Sam is opgevallen. Zou perfect passen in zijn subtiele molgedrag 🙂.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mar 2017, 08:01

 8153
Ik meen mij te herinneren dat iemand anders het ergens anders al eens schreef: 4 vragen gaan over een deelnemer (Muziek van Marzena, Huisdier van Bouba, Wat neemt Robin mee, Welke miss was Annelies) maar op 1 vraag is het antwoord de naam van een deelnemer: Wie werd ooit kampioen fierljeppen (ik hoor Bertrand nog op z'n Lieven Scheires vragen "En mogen wij ook weten wat fierljeppen betekent?").

...
Gebruikersavatar

Frolva09 mar 2017, 08:42

 2204
chicawah schreef:Ik meen mij te herinneren dat iemand anders het ergens anders al eens schreef: 4 vragen gaan over een deelnemer (Muziek van Marzena, Huisdier van Bouba, Wat neemt Robin mee, Welke miss was Annelies) maar op 1 vraag is het antwoord de naam van een deelnemer: Wie werd ooit kampioen fierljeppen (ik hoor Bertrand nog op z'n Lieven Scheires vragen "En mogen wij ook weten wat fierljeppen betekent?").

...

Subtiel! (en daarom zo leuk)