Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Vermoljoen14 apr 2019, 20:59

 2354  Uma
Het was wel heel spannend, er waren maar 1 tot 5 seconden verschil!
Gebruikersavatar

ex-molinator14 apr 2019, 22:15

 3483  Uma
BeaVer schreef:En Joeri, mooi hoe hij het verlies relativeerde door zijn vriendin nog een dansje te laten doen :mrgreen:
ja, echt iemand naar mijn hart.
Gebruikersavatar

BeaVer14 apr 2019, 22:31

 1293  Uma
Door chicawah nog eens langer over deze opdracht zitten nadenken.

De clue is hier duidelijk: Familie primeert boven geld. Is het dan nodig voor de mol om te gaan mollen?
Gebruikersavatar

Social14 apr 2019, 22:44

 353  Uma
Kunnen we de vlaggen van de koffers koppelen aan die van de scheepsopdracht? Komen we dan via de bijhorende letters niet aan een mogelijke anagram?
Gebruikersavatar

Jay-Lo14 apr 2019, 22:48

 1690  Sven
Als mol moet je, denk ik, eerst zorgen voor zo weinig mogelijk geld in die koffer. Dus de tactiek die Axel voorstelde was goed. Weten we wie dat voorstelde in het andere team?
Gebruikersavatar

barbara.delaere14 apr 2019, 22:50

 22
Dat was Kaat die dat voorstelde volgens mij.
Gebruikersavatar

Vermoljoen14 apr 2019, 22:51

 2354  Uma
Social schreef:Kunnen we de vlaggen van de koffers koppelen aan die van de scheepsopdracht? Komen we dan via de bijhorende letters niet aan een mogelijke anagram?
Is zeker geen slecht idee, maar zijn de vlaggen op de koffers niet gewoon allemaal landvlaggen? En zijn alle (nodige) vlaggen in beeld gebracht? Je kan het zeker eens proberen, maar ik denk eigenlijk van niet. Het zou wel een goede hint zijn.
Jay-Lo schreef:Als mol moet je, denk ik, eerst zorgen voor zo weinig mogelijk geld in die koffer. Dus de tactiek die Axel voorstelde was goed. Weten we wie dat voorstelde in het andere team?
Dat was inderdaad Kaat (100% zeker).
Gebruikersavatar

jos.jansen14 apr 2019, 22:51

 328  Uma
Social schreef:Kunnen we de vlaggen van de koffers koppelen aan die van de scheepsopdracht? Komen we dan via de bijhorende letters niet aan een mogelijke anagram?
Ik vermoed niet dat dit mogelijk is. De seinvlaggen zijn namelijk universeel vastgelegd en landsvlaggen ook natuurlijk (beide hebben geen overlap voor zover ik weet)
Gebruikersavatar

Jay-Lo14 apr 2019, 23:03

 1690  Sven
barbara.delaere schreef:Dat was Kaat die dat voorstelde volgens mij.
Het was ook wel zo dat team Axel in het voordeel was dat Axel veel van die vlaggen kende. Het andere team was al snel het noorden kwijt.
Gebruikersavatar

Vermoljoen14 apr 2019, 23:06

 2354  Uma
Was het niet Joeri die veel vlaggen herkende? Dat is iets voor morgen om eens te herbekijken...
Gebruikersavatar

Jay-Lo14 apr 2019, 23:08

 1690  Sven
Eerste indrukken, he. Moet het ook nog eens opnieuw zien.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9