Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

annazoektmol02 mar 2019, 16:52

 50  Uma
heb net de filmpjes bekeken op vier.
onder het filmpje van Liesbeth staat er vroegen we... en bij alle anderen stelden we ...
aan de kandidaten enkele vragen...
verdacht ?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mar 2019, 16:52

 8153
Jay-Lo schreef:Weet je nog vorig jaar? Die favoriete muziek stond vol fouten. Waarschijnlijk ne stagiair. 😂
Inderdaad! 😂
En een hoop mensen maar overal achter alles iets zoeken. Hmmmm... mijn geheugen is kort... misschien zocht ik toen ook spijkers op laag water, al denk ik eigenlijk van niet.
Ne stagiair dus (amai, daar zullen ze bij Vier nogal de zot mee gehouden hebben na het lezen van dit forum). Hoewel het ook aan de kandidaten zelf kon liggen hoor: zij moesten hun playlist geven en een dicvaud is snel gemaakt hé. Anderzijds: die stagiair had de tikfouten eruit moeten halen :mrgreen:
Gebruikersavatar

Cedric02 mar 2019, 17:19

 2834  Uma
Ik zie bij Liesbeth toch gewoon "stelden we" staan hoor..
https://www.vier.be/de-mol/liesbeth

Waarschijnlijk gewoon een van de fouten die we toewijzen aan de onvoldoende toegewijde VIER-stagiair 😛
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mar 2019, 17:25

 8153
Cedric schreef:Ik zie bij Liesbeth toch gewoon "stelden we" staan hoor..
https://www.vier.be/de-mol/liesbeth

Waarschijnlijk gewoon een van de fouten die we toewijzen aan de onvoldoende toegewijde VIER-stagiair 😛
Ik ben hier trouwens al ergere taalfouten tegengekomen dan dat. En dan zal ik maar wijselijk zwijgen over td-vauden :mrgreen:
Gebruikersavatar

WalkingDead03 mar 2019, 16:41

 73
Natuurlijk wel een verschil tussen een forum als hobby, en een (al dan niet) betaalde functie waar correct taalgebruik toch gewenst is.
Gebruikersavatar

koen.willen11 mar 2019, 08:38

 187  Uma
Wat mij is opgevallen is dat er best rare linken zijn rondom sommige onderwerpen van De Mol op de site van VIER.
Niet allemaal, maar toch een aantal.
Zo eindigt de link naar de kandidaten op efwzsfle en die van de eerste aflevering op gfw379cm

Ik heb een Google Spreadsheet gemaakt met alles wat ik tot nu toe heb gevonden omdat ik hier geen tabel kan maken die ik bovendien kan blijven updaten. Als andere nieuwe soort linken vinden kan je dat hier posten zodat ik dat kan blijven aanvullen.

Wat denken jullie ervan? Zien jullie hier iets in?
Gebruikersavatar

Jansen11 mar 2019, 09:23

 3423  Yens
koen.willen schreef:Wat mij is opgevallen is dat er best rare linken zijn rondom sommige onderwerpen van De Mol op de site van VIER.
Niet allemaal, maar toch een aantal.
Zo eindigt de link naar de kandidaten op efwzsfle en die van de eerste aflevering op gfw379cm

Ik heb een Google Spreadsheet gemaakt met alles wat ik tot nu toe heb gevonden omdat ik hier geen tabel kan maken die ik bovendien kan blijven updaten. Als andere nieuwe soort linken vinden kan je dat hier posten zodat ik dat kan blijven aanvullen.

Wat denken jullie ervan? Zien jullie hier iets in?
Op zich moet het niet vreemd zijn dat directories in een webstructuur uit vreemde karakters bestaan. De logica achter die benaming komt uit het hoofd van de developers. Wat ik wel vreemd vind, is dat er andere directories of linken zijn die niet uit vreemde karakters bestaan. Dus geen logica meer achter de naamgeving.

Het zou iets kunnen betekenen maar ik zou begot niet weten wat :? .
Gebruikersavatar

Vermoljoen11 mar 2019, 18:53

 2354  Uma
We kunnen het zeker blijven volgen. Na een tijdje zullen we zeker zien of dit zo blijft en of we er iets moeten achter zoeken.
Gebruikersavatar

BeaVer11 mar 2019, 18:54

 1293  Uma
De logica is meestal wel dat de url opgemaakt wordt uit de titel van de pagina. Dat is niet alleen beter leesbaar voor de mensch, maar ook voor google.
Maar zoals velen hier al gezegd hebben, zouden de hints toch enkel in de uitzendingen mogen voorkomen?
Gebruikersavatar

ex-molinator11 mar 2019, 21:24

 3483  Uma
nick.appelmans schreef:Er was al eens een hint op Facebook met het uur ook.
Was het nu Fakebook of Twitter?
In ieder geval, het klopt dat er al hints gegeven zijn buiten de afleveringen (wat ik betreur, maar ja ik heb het niet voor het zeggen). Gelukkig niet :mrgreen:
Gebruikersavatar

jordy.van-den-bossche12 mar 2019, 13:11

 3
Cedric schreef:Wat mij meer opvalt is dit:
Afbeelding

Valt het jullie niet op?
De kandidaten staan normaal altijd in alfabetische volgorde.

Op de VIER-site staan ze echter als volgt:
Axel - Bas - Bruno - Eva - Elisabet - Ingrid - Joeri - Kaat - Liesbeth - Martijn.

Eva en Elisabet dus NIET in alfabetische volgorde...

Een stom foutje? Of zit er meer achter?
Misschien is Eva dan wel de mol.
Want als je Eva dan vervangt door 'De Mol' dan stond het wel op alfabetische volgorde.. 😲 :roll:

Maar nu het toch veranderd is, gaan we er inderdaad niet verder op in gaan.. 😉