Hier mijn bedenkingen van aflevering drie
Opdracht 1 honden in park
Als mol lijkt het mij het beste om met de honden door het park te gaan hier heb je veel invloed als mol.
Je kan een slechte omschrijving geven van de honden.
Waardoor Jasmien,Katrien niet goed hun werk kunnen doen.
Je kan er voor zorgen dat de opdracht met de namen van de dieren zoeken mislukt(niet slim om de honden allemaal samen te nemen,door elkaar te roepen zo weten de honden niet over wie ze het hebben en een hond luistert niet altijd naar een vreemde stem)
Aan het einde van deze opdracht kunnen:Jasmien,katrien,Sven,Annelotte en Philip zeggen hoeveel personen van de drie kanidaten die bij de hypnotiseur zitten toch nog verder kunnen schrijven na het woordtje blauw.
Als mol is dit dus een zeer goede plek je hebt invloed op alle verschillende onderdelen van de proef.(met de honden wandelen)
Dus voor mij hier verdacht:Sven,Philip en Annelotte
βββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββ
Opdracht 2 domino opdracht
Hier is naar mijn speur werk niet echt een geweldige plaats om te zijn als mol.
Hoer wil ik wel nog even aantoe voegen dat het niet uitmaakt of de mol een pasvraag of een gouden domino steentje kiest.
Het kan zijn dat de mol expres heeft gekozen voor een gouden domino steentje.(Lennart,Annelotte)
Je kunt dan bij de kijkers en kanidaten op een goed blaadje komen staan zonder dat het geld kost.
Want als je de opdracht voor het gouden domino steentje laat mislukken dan wordt het niet geprint maar ben je wel de idealen kandidaat.
βββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββ-
Je mag dit lijstje natuurlijk weer aanvullen.(graag zelfs)
En je bedenkingen hier onder schrijven