Bedankt voor je uitgebreide bericht, Gilles!
Ik heb zelden zó hard genoten van en zó hard gelachen met De Mol als dit jaar. Wat moet het voor jullie fantastisch zijn geweest om met zo een fijne, karaktervolle groep al die hilarische en psychologische opdrachten te doen. De beeldregie was naar gewoonte onberispelijk, de soundtrack enorm gevarieerd. Jullie hebben ons weer verwend! Maar sommige opdrachten! Zó hilarisch! Ik heb soms meer naast de zetel dan in de zetel zitten/liggen kijken van het lachen. Bij de Carpool Karaoke ging ik meer over kop dan Kempenaar ‘NUR VERRAT’ LenNARt! Die had trouwens alle kandidaten en menig tv-kijker flink bij hun 'pietje'! De ontknoping was bloedstollend, tot op de laatste seconde was het spannend.
BTW, reisbestemming Duitsland was niet jullie eerste keuze, maar jullie hebben dubbel en dik bewezen dat een sterk format het niet ver hoeft te zoeken. Al doen jullie dat natuurlijk om al te nieuwsgierige Vlaamse (en Nederlandse) toeristen op afstand te houden...
Kortom, een prachtig en onvergetelijk seizoen. Echt ongelooflijk dat jullie zo een hoge kwaliteit wisten te handhaven in coronatijden!
Een welgemeende proficiat, een staande ovatie en een Bayerische Wurstplatte mit Sauerkraut und Weissbier voor het voltallige team!
Prosit!