Ik weet niet of hier het juiste topic is, dit is mijn idee errond:
Ik denk dat als je het juist wilt analyseren je de Mollaboratie theorie moet boven halen.
Er is 1 feit: Sven/Annelotte/Lennart hebben de proef ofwel sneller gedaan, ofwel één vraag meer juist beantwoord.
Als je op snelheid moet afgaan en iedereen had een 0 score, kunnen alle theoriën op dit forum rond dit topic, en mijn reactie hieronder in de vuilbak gaan.
Als je één antwoord meer juist hebt, blijft het zonder de vragen te zien vooral gissen. Maar in de veronderstelling dat de vragen vooral over de 2 laatste dagen gaan (is dat zo)? kan je de kandidaten opdelen in 2 groepen: Sven, en Lennart + Annelotte. Indien de vragen over de hele reis gaan, dan zie je eerder dat Sven en Annelotte vaker samen zaten. Dan wordt het weer complexer en valt mijn uitleg hieronder ook weg.
1. Philip kan dus zo bijna zeker niet op Sven gezeten hebben, wanneer Sven de mol is. Want dan ging hij meer vragen correct hebben dan Lennart + Annelotte.
2. Als Philip pakweg op Lennart zat, dan is de kans dus veel groter dat hij meer vragen fout heeft in het geval dat Lennart niet de mol is, dan een ander persoon die op Philip zit (die veel antwoorden deelt met Sven).
3. Als Lennart de mol is, en Philip zat erop, dan ging hij sowieso door gaan. Maar ook als Lennart de mol is, en Philip op Annelotte zat. Want Lennart is team Lennart+Annelotte. Dan had pakweg Sven toch meer vragen fout moeten hebben.
Conclusie: Sven is de mol niet en Philip zat er vollenbak op of Philip zat op één van de 2 anderen en ze zijn het zeker niet. We geraken dus er amper wijzer uit. Alle scenario's zijn mogelijk en de makers weten dat ook, en zullen lachen als hier weer pagina's vol geschreven wordt.
Het enigste dat ik kan concluderen is dat Philip wél de mol nù weet.