Hier mijn bedenkingen bij aflevering 4
Opdracht: 1
Bubbel voetbal
als mol zou je volgens mij het liefste als kieper in het spelstaan.
Omdat je dan je medekanidaat kan over halen om voor bv c te gaan.
Maar als mol ken je de vragen en de antwoorden natuurlijk al.
Maar als je als mol in een van de bubbels zou zitten heb je veel minder controle.
Want er is nog 3 man die het liefst geen goal binnen laten.
Maar bij het kiepen is dat anders daar hoef je natuurlijk maar 1 kanidaat te overtuigen.(je hebt natuurlijk wel de druk van de anderen kanidaten die zich afvragen waarom er een verkeerd antwoord is gegeven.
Dus hier voor mij verdacht zijn : Philip, Samina en Katrien
———————————————————————————————————————————————————————————————————————
Opdracht: 2
Bom op tafel
Als mol heb je hier natuurlijk niet een idealen positie tenzij je weet waar je moet gaan zitten om op een bom stoel te komen.
Want dan kun je de tweede bomstoelzitter overtuigen om voor pasvragen te gaan.(Als mol kun je natuurlijk altijd weg worden gestuurd.)
Samina verdenk ik echt niet omdat ze al in het begin zegt’het is pikant hoor’
Als mol zou je dat nooit doen.
Want je wil er zo lang mogelijk in blijven om de bomstoelzitter te overtuigen van pasvragen.
Dus voor mij verdacht bij deze opdracht:
Op 1 Annelotte en Sven:zij zitten alle bij op een bomstoel en gaan al snel naar die stoel toe
Op 2 Philip en Jasmien beschuldigen elkaar constant wat als mol niet slim is je gaat hier dus dan niet op in.
Want zo wordt de aandacht nog meer op jou gelegd waar door de kans groot is dat je wordt weggestemd.
Op 3 Samina en Lennart : Samina zegt al al meteen dat het pikant is wat een mol nooit zou doen.
Maar ook Leenart kan wel goed liegen maar dan toch zijn gezicht spreekt boekdelen.
Als mol zou ik zelf wel van die 3 weken van te voren oefenen op pikant eten
en je reactie daarop te bedwing(soms kun je hier echt ook niet tegen maar dat is wat je gewoon bent.)
Verdachten die aflevering: top 3
Annelotte
Sven
Philip