Cedric schreef: ↑02 mei 2021, 23:25 Eigenlijk logisch dat ook de Mol hier hard van schrikt natuurlijk..Lennart reageert op élke eliminatie op dezelfde manier: een soort (niet uitgesproken) "ooooh" en tegelijk beide handen naar het gezicht.
Als kandidaat ben je in shock omdat je 100% voor Philip ging en die toch afvalt, maar als Mol ben je ook geschrokken natuurlijk, want je verwacht dat één van de mensen die Philip verdenken zal afvallen en niet Philip zelf..
Ik denk dat hier niet veel uit op te maken valt maar dat oprecht iedereen hier hard geschrokken is.
En echt geschrokken ziet hij er hier toch niet uit?
happyfello schreef: ↑02 mei 2021, 23:27 Subjectief... Sven en Annelotte reageren vol ongeloof, Lennart ook maar gespeeld...
I finally give in @chicawah.janssen
masterveecee schreef: ↑02 mei 2021, 23:33 Zie je! Ik blijf nog efkes in mijn Lennart tunnel...
Mollebonkers schreef: ↑02 mei 2021, 23:34 Alleszins reacties kan je faken. Wat je vrouw zegt veel minder: "Dat jij er nog inzit kan alleen als je de mol bent" ... Nochtans stellig beweerd door Sven: "Mijn vrouw zegt altijd: Gij, gij zij ne Witse, gij".Correctie: zijn ex-vrouw zei "Gij, gij zij ne Witse, gij".
Waeldwann schreef: ↑03 mei 2021, 01:03 Wat gezichtsuitdrukking en lichaamstaal betreft heb ik trouwens nog nooit iemand zo groots in de nederlaag geweten als Philip zo vlak voor de eindmeet. Hoe die met geheven hoofd, grote smile, enorme dankbaarheid en zonder spijt vertrok was bewonderenswaardig.Daar ben ik het volmondig mee eens! Echt chic hoe Philip zijn nederlaag opnam. Grote meneer!
En had ik eerlijk gezegd niet verwacht bij zo'n gedreven kandidaat die over lijken ging om extra info en pasvragen te krijgen.
Niks geen beteuterd gezicht, gevloek of zelfverwijt. Ook al geef ik zelf niks om winst of verlies zou ik in zijn plaats echt zwaar balen zo vlak voor de finale.
Dus als Philip dit leest: dikke chapeau en sorry dat ik me in je vergist heb
(Moesten ze zoals vroeger een actiemontage van de kandidaat tonen tijdens het afscheid dan zou ik vast een traantje gelaten hebben haha)