Wat een topmol!!!
Lennart was na de eerste aflevering mijn hoofdverdachte, omdat hij toen nog wat low profile was.
Toen hij bij pasvragen zo passief was, begon ik te twijfelen en toen kwamen ook Jasmien en Annelotte op mijn radar, die ik zelfs iets meer begon te verdenken. Zeker na de €10000 dacht ik dat een mol dat niet zou doen. Toen de volgende aflevering bleek dat niemand de juiste mol had, begon ik terug te twijfelen aan Lennart, maar ik wou niet meer van verdachte veranderen en dus bleef Annelotte mijn mol.
Alhoewel Lennart gedurende heel het seizoen mijn tweede verdachte is geweest, was hij een topmol. Zomaar €10000 wegpakken zonder dat iemand hem verdenkt. Met alles wat hij doet wegkomen. Een lage groepspot bereiken en terwijl ook niet verdacht worden is een fantastische prestatie, alhoewel hij soms wel wat hulp van Sven of Philip zal hebben gekregen. Goed in de groep liggen en een sympathieke kandidaat zijn, maar terwijl wel de brutale mol uithangen, geweldig gedaan!
Proficiat ook aan Annelotte. Terechte winnaar en meest gedreven kandidaat! En uiteraard Isidoor als hoofdprijs!
En uiteraard mogen we Sven niet vergeten. Nipt verliezen, maar toch heel het seizoen meemaken! Geweldige kerel!
En Bedankt makers voor het geweldige seizoen!!!