Numlocked schreef: ↑09 mei 2021, 23:32
Ik blijf vooral me een dubbel gevoel achter maar ik ben benieuwd naar volgende week.
1. Naar mijn gevoel zat Lennart nooit op een plek waar ik als Mol zou willen zitten.
2. Axolotl lag er zo dik op, familie van de molsalamander. Al vanaf het begin.
3. 10.000 eruit halen me 1 actie waar niemand iets tegen kan doen vind ik maar zozo. Als ge natuurlijk vanaf het begin ervoor zorgt da echt niemand naar u kijkt komt ge daarmee weg (daar geef ik hem zeker gelijk in). Maar wilt da dan ook zeggen da hij expres anderen heeft laten mollen en vooral liet begaan...?
Ook mijn gevoel. Lennart had heel vaak geen strategische positie. Geen bomstoel bvb, bij hypnose ipv honden, in karaoke ipv pianoles,... . Ik vond echt enkel zijn positie in maïsveld een echte molpositie en enkel de vliegtuigcrash vond ik verdacht en typisch mol met hulp van makers. Kan het zijn dat de productie door had dat er een hoop nepmollen en/of klunzen bijwaren en die dan maar op sleutelposities heeft gezet telkens?? Dat maakt het dan voor Lennart wel eenvoudiger. Maar zelfs dan nog: dikke chapeau. Vooral aan t eind: 10000 euro, directe 'euh', vliegtuigcrash en niemand die m invult... Hats off. Lotte zat veel vaker in ideale positie bvb. Maar in sommige opdrachten dan ook weer zo overduidelijk niet dat k nog steeds bij Sven uitkwam. Wel op bomstoel, wel vaak op voetbalveld, wel cruciale functie bij wijnglazen (tempo aangeven en foeteren op wie t niet kon), kon via vliegers Mole 737 beïnvloeden, etc... Dus ja, toch veel vragen. Laat de reveal maar komen!!
[ external image ]
Dit vind ik wel een beetje louche en net té veel sturing door de productie. Het is net door de hele vroege en overduidelijk terechte exit van Lennart in deze cruciale proef dat ik en kandidaten echt meer richting Annelotte en Sven gaan kijken volgens mij. Uw eigen mol saboteren zodat hij zeker niet te verdacht wordt... Beetje jammer, maar uiteraard besef ik dat het afgewerkt product een samenspraak is tussen spontaniteit, regie en montage en dat was nog steeds top.