Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jansen07 mar 2021, 15:31

 3423  Yens
Beste @hannes.bossuyt +49 is inderdaad het landnummer van Duitsland, maar het zou me heel fel verbazen dat een telefoonnummer dat te maken heeft met "De Mol", zou geplaatst worden in "De Ideale Wereld"? Het zijn wel beide programma's van Woestijnvis, maar toch op verschillende zenders? Het lijkt me toch heel vergezocht.
Gebruikersavatar

Cedric07 mar 2021, 15:43

 2834  Uma
hannes.bossuyt schreef: 07 mar 2021, 15:23 Geen idee of het al voorbij gekomen is, zoekfunctie is nogal brak. In de ideale wereld verscheen een duits telefoonnummer: https://www.youtube.com/watch?v=LWc8Kpwqiw8 . Momenteel is dit nummer niet toegekend, maar heeft er iemand in de afgelopen dagen naar gebeld? +49 565 550 005
God wat is die Sarah Vandeurzen toch een hoogst irritante vrouw..
Dit gezegd zijnde: knap opgemerkt!
Maar het lijkt me inderdaad raar dat iets van VIER (enfin, Play4) zou verschijnen op Canvas..
Anderzijds wel een leuke manier voor de producers om De Mol-tips te gaan geven in deze periode. Ik herinner me enkele jaren geleden dat de 'Je weet niets' in andere Vier-programma's opdook bijvoorbeeld.
Was 'De Ideale Wereld' op Play4 uitgezonden, ik had hier zeker iets Mol-achtigs in gezien.
Gebruikersavatar

hannes.bossuyt07 mar 2021, 15:49

 84  Sven
De makers stoppen graag verwijzingen naar de mol in andere programma's om de hype op te bouwen, dus het zou best kunnen dat dit er doelbewust in zit. Anderzijds is het waarschijnlijk wel zo dat sinds dit nummer (voorlopig?) niet werkt we er niet veel meer moeten achter zoeken. Maar misschien zien we de nummers wel terugkomen in de komende afleveringen.
Gebruikersavatar

masterveecee07 mar 2021, 18:18

 3547  Sven
lijkt mij een vreemd nummer, veel 5 en 0-en 😃
Gebruikersavatar

masterveecee07 mar 2021, 18:46

 3547  Sven
Geen Whatsapp allesinds
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT07 mar 2021, 19:31

 767  Yens
salb schreef: 07 mar 2021, 12:39 Bijna vergeten maar er was nog een 3de locatie "bevestigd".

Dit is Schliersee met de St. Sixtus Kirche. Gevonden door Jay-Lo 👍🏻

Afbeelding



Vorig jaar werd die eerste Instagram foto genomen op de locatie van de ontknoping
SPOILER
Als dat dit jaar opnieuw zo is gaan ze pas op het einde naar München.

Afbeelding
Dat kan je hier niet uit concluderen denk ik. Het is niet zo dat de eerste Instagram-foto van Gilles De Coster altijd op het moment van de finale genomen is. Ik denk zelfs dat dat enkel vorig jaar zo was.
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh15 mar 2021, 13:25

 344  Sven
De vraag is alleen waar?
Gebruikersavatar

salb15 mar 2021, 14:07

 352  Sven
Ik denk dat het hier is. Veel heb je er niet aan.

Afbeelding

Met google earth:
Afbeelding
Gebruikersavatar

Jansen15 mar 2021, 17:36

 3423  Yens
Kan er iemand op basis van de foto's van @salb de pijl plaatsen? Mijn oriëntatiegevoel is daar te beperkt voor. Vermits de eerste opdracht dus in Liedekerke was, zou de pijl in de richting van de woonplaats van de mol kunnen wijzen... Ideaal ook weer voor het TNVH topic 😂😂.

HINT: er wonen heel wat kandidaten in die regio: Annelotte (Dilbeek), Jasmien (Ternat) en Sven (Aalst) 😂.
Gebruikersavatar

dustin.debusscher15 mar 2021, 21:24

 24
Afbeelding
kheb het proberen op elkaar te zetten maar met die hoek lukte het mij niet perfect. Ik heb de bomen van beide foto op elkaar geplaatst dat is het beste dat ik kan doen hahah
ik ga het hier toch posten ik denk niet dat we er veel mee gaan zijn maar ja 😀
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9