Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Cedric16 mei 2021, 22:55

 2834  Uma
Op een manier vond ik deze reünie-aflevering minder dan voorgaande. Bijvoorbeeld vond ik de onthulling van de Mol vorig jaar epischer (met Alina achter het scherm, tegenover Lennart die nu gewoon binnenwandelt). Ik miste ook nog wat 'achter de schermen' materiaal, zoals - ik blijf het zeggen - Michiel De Vlieger die het sprookje inleest. De hints ontgoochelden me ook wel een beetje (vooral die kamer 301), maar dat is muggenzifterij van mijn kant.

Maar anderzijds zó veel mooie momenten... Ik werd er zelf ook weer wat emotioneel van.

1. Knap dat Martijn en Lennart zo tegenover elkaar werden geplaatst. Opvallend veel gelijkenissen ook in hun levenswandel. De geboortedatum, gevoetbald, buitenlandse reis, ...
2. Heel mooi om de vriendschappen te zien tussen de kandidaten.
3. Chapeau dat Jens nog een geschenkje krijgt van de productie. Had ik niet verwacht maar is een heel mooi gebaar.
4. Mooi dat we wat meer inzicht kregen in hoe de opdrachten in elkaar zaten en gespeeld werden.

En tot slot vooral mijn appreciatie dat dit keer GEEN beelden werden getoond van filmpjes van mensen die zich kandidaat stelden maar het niet haalden. Zo hoort het. (Al vind ik wel dat net zoals in Mexico het wél zou mogen in geval van de kandidaten die wél geselecteerd werden.)



Nog afsluiten met mijn appreciatie voor de mensen hier op het forum. Het was een mooi moljaar op dat vlak, dat ik erg goed kon gebruiken qua afleiding van andere zaken uit het echte leven. Ik kijk al uit naar volgend seizoen! Rond oktober-november de bekendmaking van het land en dan vanaf februari uitkijken naar hints of promocampagnes! 👏🏻
Laatst gewijzigd door Cedric op 16 mei 2021, 22:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Paraceta16 mei 2021, 22:57

 717  Sven
Hoe hard kan Gilles met zijn ogen draaien seg 😂
Gebruikersavatar

masterveecee16 mei 2021, 23:09

 3547  Sven
Paraceta schreef: 16 mei 2021, 22:57 Hoe hard kan Gilles met zijn ogen draaien seg 😂
Vandaar dat ik het als filmpke hier zet, en niet als GIF 😀
Gebruikersavatar

Cedric16 mei 2021, 23:13

 2834  Uma
Ok, als dergelijke flauwe humor geapprecieerd wordt, dan maak ik misschien toch nog kans om ooit eens deel te nemen 😛
Gebruikersavatar

JBB16 mei 2021, 23:16

 439  Uma
Heel fijn dat Jens nog iets gekregen heeft. Denk dat de crew zich ook een beetje schuldig voelde over de hele situatie, want Jens zijn exit was toch net iets té hard.
Cedric schreef: 16 mei 2021, 22:55 En tot slot vooral mijn appreciatie dat dit keer GEEN beelden werden getoond van filmpjes van mensen die zich kandidaat stelden maar het niet haalden. Zo hoort het. (Al vind ik wel dat net zoals in Mexico het wél zou mogen in geval van de kandidaten die wél geselecteerd werden.)
Inderdaad... MAAR je kan wel enkele beelden online vinden op de Go Play site (achter de schermen stukjes).
Dat vind ik ook nog wel ok, want daar gaan alleen echte fans naar kijken (dus die mensen met die filmpjes komen niet op nationale tv)
Gebruikersavatar

Cedric16 mei 2021, 23:19

 2834  Uma
Pffff. Ok. Dan trek ik mijn woorden daarover in.
Gebruikersavatar

masterveecee16 mei 2021, 23:19

 3547  Sven
Cedric schreef: 16 mei 2021, 23:13 Ok, als dergelijke flauwe humor geapprecieerd wordt, dan maak ik misschien toch nog kans om ooit eens deel te nemen 😛
Dacht ik dus ook!
Man, ik hem zo het gevoel de laatste tijd dat ik goed met Cedric zou overeenkomen IRL 😀
(Veel raakvlakken 😛 )

------------------------------------------------------

En dan nu voor de allerlaatste keer dit seizoen! Het wat niet veel, maar toch het vermelden waard natuurlijk
De wekelijkse ode aan onze cameraman Bram, met zijn drone!

Afbeelding
Gebruikersavatar

Cedric16 mei 2021, 23:25

 2834  Uma
Volgend seizoen maken we gewoon een "Ode aan Bram de droneman"-topic. Die mens verdient dat.
Gebruikersavatar

masterveecee16 mei 2021, 23:28

 3547  Sven
Reaction gif
Gebruikersavatar

Tim Dex16 mei 2021, 23:50

 24
Goede eind-aflevering, maar ik had op nog meer achter-de-schermen gehoopt. Ik zou nu gerust 8 weken lang kunnen kijken naar een 'De mol 2021 Bis' , maar dan volledig als 'making of'. Per aflevering een hoop Info over het bedenken en opbouwen van opdrachten van die aflevering, een mol-briefing, analyse van wie er wie verdenkt, waarom proeven wel of niet zijn gelukt, wat commentaar van regisseurs en monteurs over hoe ze de aflevering hebben aangepakt en uitgewerkt, enkele grappige out-takes, etc. Doe daar in het begin nog maar een volledige aflevering bij over de selectie van de kandidaten, het brainstormen van de redactie, alle technische voorbereiding, de planning voor de mol, het bijeenbrengen van de kandidaten en hun eerste indrukken vlak voor de start, en dan is het compleet.

Zeker bij het maïsveld had ik nog gehoopt op een klein beetje perspectief vanuit Noah: hoe snel heeft hij zich kunnen bevrijden, wat was zijn plan, hoe beleefde hij heel die proef. En enkele (geanonimiseerde) getuigen van de gewone aanvallers waren ook boeiend geweest. Maar wat we kregen ivm Martijn was zeker ook al wel de moeite.
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 27