Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

weyns196001 mar 2016, 09:08

 426
eva.timmermans schreef:Aangezien Thibaud een man verdacht...En zeker niet Stijn...vermoedelijk kunt ge ofwel Bruno of Gilles schrappen van het lijstje als mogelijke mol.Toch een vrouw?
ALS de montage de werkelijkheid weergaf, dan heeft Thibaud in een vorige aflevering aangegeven dat Bruno zijn mol is, bij de vraag "waar zit de mol in de vliegtuig?" Maar heeft hij ook nu op Bruno gestemd? Hij had enkele mogelijke kandidaten, liet hij in aflevering 5 uitschijnen, terwijl hij in eerdere afleveringen steeds aangaf heel zeker te zijn van zijn mol ... al heeft hij die ook wel enkele keren veranderd...
Gebruikersavatar

djennix01 mar 2016, 11:27

 51
Thibaud heeft een hele dag met Bruno doorgebracht, waarbij Bruno (mijn mol) niet merkzaam gesaboteerd heeft. Sterker nog, het leek erop dat beide heren steeds op dezelfde golflengte zaten.
Mss heeft Thibaud op het laatste moment Bruno geschrapt van zijn verdachtenlijst..?
Gebruikersavatar

Wouterc01 mar 2016, 12:59

 147
Het is niet erg waarschijnlijk, maar theoretisch is het wel mogelijk dat alle kandidaten op de juiste mol zitten en Thibaud gewoon de vragenlijst trager ingevuld heeft, of minder details wist.

Waarschijnlijker is dat hij op de verkeerde mol zat, maar je kan het niet uitsluiten.
Gebruikersavatar

Hannelore01 mar 2016, 13:11

 1
Ik vind het vrij duidelijk in deze aflevering dat Thibaud Bruno niet verdacht. Bij het wijnproeven volgt hij Bruno in zijN keuze om voor wijn drie te gaan, bij het kiezen van de schilderijen gaat hij akkoord met de wijzigingen die Bruno op het laatste moment nog doorvoert. Als Bruno zijn hoofdverdachte was, had hij daar zeker kritischer op gereageerd.
Aangezien Thibaud het in de vorige aflevering over een mannelijke mol had en hij volgens mij dus niet op Bruno gestemd heeft, blijven enkel Stijn en Gilles over. Ik denk niet dat Stijn heel verdacht overkomt (bij het publiek alleszins niet, in de groep kan ik dat natuurlijk moeilijker inschatten) en dus denk ik dat de kans groot is dat Thibaud op Gilles gestemd heeft en dat Gilles de mol dus niet is.