Marzena is niet De Mol
Gebruikersavatar

wolf19 feb 2017, 17:23

 8
Zou het niet gewoon een stuk simpeler zijn? Bouba heeft concurrentie van de kat omdat ze beide de muis willen. Maar de productie heeft zich wat misrekend aan dit beest die helemaal onwennige in een hoekje gekropen is. (Normaal gedrag van die kat trouwens)
En omdat de kat niet meewerkte werd dit ook geen meerwaarde voor de proef, dus werd er niks over gezegd.
Gebruikersavatar

ex-molinator19 feb 2017, 17:29

 3483  Uma
ex-molinator schreef:Maar allez mensen toch. De verklaring ligt toch voor de hand.
Dat is dat ontbrekende beest uit de kooi van Robin.

Ik vraag me wel af hoeveel Woestijnvis voor die kat heeft moeten betalen, en of er dan een extra verzekering bij moest voor die muis.
Molympiad schreef:Het ontbrekende beest in het hok van Robin is puur uit economische redenen, volgens de Humo (tijdschrift). Ze wouden er eerst een cheeta zetten, maar hebben dat vervangen door de goedkopere 'cheapa' (door de productie zo genoemd)
Ik dacht eerlijk gezegd dat een 😉 bij mijn bericht totaal overbodig, zelfs een beetje "over the top" zou zijn. Maar ja, het is net als in DeMol, je mag niet te snel zomaar veronderstellingen aannemen. 😛
Gebruikersavatar

masterveecee20 feb 2017, 10:47

 3547  Sven
De blauwe schijn lijkt mij toch wel raar ze.
En als je de 2 foto's naast elkaar legt, en vlug switcht, zie je die planken aan de poes "bewegen". en dat niet door het zonlicht. De rest blijft statisch staan...
Gebruikersavatar

masterveecee20 feb 2017, 10:54

 3547  Sven
masterveecee schreef:De blauwe schijn lijkt mij toch wel raar ze.
En als je de 2 foto's naast elkaar legt, en vlug switcht, zie je die planken aan de poes "bewegen". en dat niet door het zonlicht. De rest blijft statisch staan...
Ik dacht ook eerst aan iets die op het dak kon liggen, maar ik denk dat die gewoon open is:

[ external image ]
Gebruikersavatar

masterveecee20 feb 2017, 11:06

 3547  Sven
Voila, mss is het nu wat duidelijker:
[ external image ]
Gebruikersavatar

michaël.ameloot20 feb 2017, 11:21

 29
Tuurlijk is er geprutst in de montage. Maar waarom? Wat heeft dit ook te zien met marzena?
Gebruikersavatar

masterveecee20 feb 2017, 11:25

 3547  Sven
michaël.ameloot schreef:Tuurlijk is er geprutst in de montage. Maar waarom? Wat heeft dit ook te zien met marzena?
Zie topichoofd
Marzena vergelijkt zich met een poes
Gebruikersavatar

ex-molinator20 feb 2017, 12:36

 3483  Uma
masterveecee schreef:...
Marzena vergelijkt zich met een poes
Geen idee of Marzena van katten houdt of een kat heeft als huisdier, maar indien ja op beide dan verhoogt haar knuffelgehalte astronomisch voor mij.
SPOILER
Gebruikersavatar

oldgrumpy20 feb 2017, 14:59

 88
Die kat gaat nooit van zijn leven die muis daar uit dat bad halen!
een kat is namelijk echt niet tuk op water. dus enkel in geval van nood zal een kat in het water springen.

Dus enkel het idee dat mocht Bouba de muis laten ontsnappen , die kat ze wel zou opeten, kan ik ergens nog volgen.
Ik vind het ook maar raar dat er daar een kat zit.
Gebruikersavatar

Mūses . .20 feb 2017, 15:07

 90
Het doet mij enorm veel plezier om te zien dat de Zodiac-theorie dezer dagen nog van toepassing is op het gebied buiten mijn tunnelvisie.

Wat men echter niet weet over dit algoritme van de externe toestand in variabele proeven...
SPOILER
Gebruikersavatar

masterveecee20 feb 2017, 16:39

 3547  Sven
Weet je wat ik wel raar vind, is dat Bouba niks tegen die kat zegt. Allé, terwijl hij bezig is met de muis. Want hij moet ze weldegelijk zien zitten!
Iets als "Ge kunt maar zien da ge mijn muis nie pakt ze!" bijv.
Trouwens, de volgende beelden zijn deze:
[ external image ]
[ external image ]
Gebruikersavatar

Suspicious20 feb 2017, 19:13

 106
Die kat is er volgens mij gegarandeerd bijgeplakt maar mocht het dan toch niet zo zijn en die kat kruipt daar ergens dat kot in, dan heeft Bouba er mss op gereageerd maar is dat niet in de montage gekomen.

Misschien hebben ze dan wel gedacht, "hé leuk, we kunnen dat gebruiken als hint of om de kijker te misleiden"...

Doppen open dus vanavond! :p