Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

oldgrumpy27 mar 2017, 11:34

 88
Moldedju schreef:Klopt, is inderdaad wat je ziet. Is zeker geen bewijs gezien het hele knip en plakwerk. Bij Robin vind ik het wel logischer want hij vecht echt een Robbertje uit met Hans waarbij ze maar blijven knallen. Saaie televisie om alles te laten zien.

Bij Eline niet. Die kogel op Sam kan zijn weggeknipt, akkoord. Maar de eerste keer schiet ze op de man van Annelies en we zien dat in 1 take van het begin tot het einde en toch zijn er 5 kogels meer weg. Dus zou ze daarna nog op iemand anders moeten geschoten hebben? Op wie vraag ik mij dan af en waarom krijgen we daar niets van te zien? Lijkt me raar?

Bovendien beschuldigt ze haar broer al dat hij de kogels laat vallen Γ©n zet ze heel fel in de verf dat ze geen kogels meer heeft. Ze wilde trouwens ook niet naar Zone B voor die tweede drop van kogels. Ze begint haar broer daar echt plots te vertragen die naar daar wil.

En dan zegt ze: "die geweren maken ook lawaai als er geen kogels inzitten". Hoe weet ze dat zo zeker? Is dat zo b...

Verdorie, al sinds het prille begin zit ik met eline als mol maar nu Thibaud zegt zeker te zijn dat zij ook effectief de mol is, ben ik voor de eerste keer echt aan het twijfelen!
Gebruikersavatar

Moldedju27 mar 2017, 11:49

 507  Yens
oldgrumpy schreef:Verdorie, al sinds het prille begin zit ik met eline als mol maar nu Thibaud zegt zeker te zijn dat zij ook effectief de mol is, ben ik voor de eerste keer echt aan het twijfelen!
Geen paniek, hij zat eerst op Robin. Normaal lag hij er al weer uit πŸ˜ƒ
Gebruikersavatar

Ymineken27 mar 2017, 12:41

 39
Moldedju schreef:Geen paniek, hij zat eerst op Robin. Normaal lag hij er al weer uit πŸ˜ƒ
Ja maar tijdens de finale dacht hij dat het Hanne was dus πŸ˜‚
Gebruikersavatar

Moldedju27 mar 2017, 12:44

 507  Yens
Ymineken schreef:Ja maar tijdens de finale dacht hij dat het Hanne was dus πŸ˜‚
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar

Davy27 mar 2017, 13:56

Site Admin  1167  Uma
Klaartje schreef:Die waren ook zo zeker van hun stuk!

Maar het siert Thibaud wel: hij blijft zichzelf en doet weer een "Thibaud-tje". "Ik weet het zeker! Het is Eline!" πŸ™‚
ochja dat is net zo leuk aan het zoeken naar De Mol... nooit zeker tot na de finale πŸ˜ƒ
Maar vandaag moeten we toch een laatste keer kleur kunnen bekennen en een verdachte aanwijzen πŸ™‚

Nog even en we weten het Γ©cht zeker πŸ˜‰
Gebruikersavatar

itchy.tzekrallo27 mar 2017, 14:10

 129
Maar vandaag moeten we toch een laatste keer kleur kunnen bekennen en een verdachte aanwijzen πŸ™‚
bij deze: het is niet rood, het is niet oranje, het is gewoon Eline! πŸ˜ƒ πŸ˜ƒ
Gebruikersavatar

TRZNTRX27 mar 2017, 14:13

 46  Uma
ex-molinator schreef:Hoi Thibaud!

Ik ben blij dat je zo standvastig bij Eline als mol blijft - daarmee is alle twijfel weg bij mij πŸ˜‰
Annelies for Presi.. euh mol.
See you in zaal 6 vanavond? πŸ˜‰
Gebruikersavatar

daniel.bauwens27 mar 2017, 14:14

 63
itchy.tzekrallo schreef:Maar vandaag moeten we toch een laatste keer kleur kunnen bekennen en een verdachte aanwijzen πŸ™‚

bij deze: het is niet rood, het is niet oranje, het is gewoon Eline! πŸ˜ƒ πŸ˜ƒ
Blauw-wit dan? πŸ˜‰
Gebruikersavatar

rolhad27 mar 2017, 14:52

 434
oldgrumpy schreef:Verdorie, al sinds het prille begin zit ik met eline als mol maar nu Thibaud zegt zeker te zijn dat zij ook effectief de mol is, ben ik voor de eerste keer echt aan het twijfelen!
Haha, ongeveer mijn gedacht hier. :p
(Alhoewel ik de laatste week sowieso aan't twijfelen was tussen Eline of Davey)
Laatst gewijzigd door rolhad op 27 mar 2017, 14:56, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

itchy.tzekrallo27 mar 2017, 14:53

 129
Of bedoel je wit-blauw gelijk de Belgische koeien ?
Sorry Eline, het is maar een grapje πŸ˜‚
Gebruikersavatar

Andreas27 mar 2017, 15:05

Molerator  113
Ik heb elke 9de aflevering van alle vorige seizoenen net terug gezien en in 2000 was er ook gewoon een kandidaat met die B pet die pet van Davey. Volgens mij heeft Davey zich echt wel goed voorbereid door het terugkijken van alle vorige seizoenen. Het jaar 2003 met Marc als mol als je daar terugkijkt naar de hints achteraf zijn er toch veel vergezochte hints daar (die bijbel hints enzo) veel moeilijker dan vorig jaar met Gilles. Misschien dit jaar wel weer extreem vergezochte hints nu iedereen terug op gang in gekomen na vorig jaar πŸ™‚
Gebruikersavatar

Taupe07727 mar 2017, 16:51

 767  Yens
Moldedju schreef:Haha, neen hoor, dat was een hele, maar dan ook een hele mooie dag πŸ™‚
Ik bedoel dan niet dat Robin de mol niet was want was zeker tijdens die aflevering maar wel dat de leukste speler eruit ligt ...