Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
17 dec 2017, 15:47
Een dik uurtje geleden plaatste De Mol pagina dit:

Flying back from ... Morgen verklapt Gilles in Gert Last Year waar hij de afgelopen weken heeft doorgebracht. Iemand een gokje wagen?

Afbeelding

Het valt op dat hij er een beetje moe uitziet. Was het een lange reis? Of was hij gewoon moe?
Zou hier een hint inzitten? Gilles staat er maar voor de helft op. En er staan op zijn T-shirt 3 letters. De M, T en vermoedelijk ook een O? Misschien kan je met deze letters de naam van een kandidaat vormen?

Ik heb er in ieder geval heel veel zin in! En ik denk dat de nieuwe locatie zich in Australië afspeelt. Jullie?
17 dec 2017, 15:51
Vinden jullie ook niet dat hij er wat gebruind uitziet?
Waarschijnlijk een warm land dus...
17 dec 2017, 15:53
MolSchip schreef:Vinden jullie ook niet dat hij er wat gebruind uitziet?
Waarschijnlijk een warm land dus...

Ik denk ook dat hij lang in het vliegtuig heeft gezeten. Hij ziet er heel moe uit. Zou kunnen zeggen dat hij van ver komt... Ik blijf bij mijn gedacht (Australië)
17 dec 2017, 16:20
De eerste twee letters zijn volgens mij ook M en T (kan misschien ook een I zijn in de Romeinse schrijfwijze). De laatste letter kan een O zijn maar ook een C.
Als je beide afkortingen opzoekt op Wikipedia dan je krijg je heel veel mogelijkheden. Verder lijkt het me eerder maar een deel van een woord of een afkorting.
Bij de afkorting MTC vind je wel Melbourne Theatre Company dat onderdeel is van Melbourne University, maar dit is echt wel heeeeeeel ver gezocht ;-).
17 dec 2017, 16:56
Volgens mij een koud land, Ijsland of zo? Ma ja hij ziet er redelijk gebruind uit...
18 dec 2017, 12:39
Ik heb nog eens ingezoomd op de bril/ogen

Afbeelding
Op het eerste zicht niet echt iets te zien, zijn linkerarm ligt opzij, en met zijn rechterhand maakt hij zijn foto.

Voor de rest heb je dan ook nog die 3 letters op zijn trui, misschien eens opletten of we die trui niet nog zien voorbijkomen in een aflevering. Op die trui staat een M, T of I (Romeins), een O of C...
Daar kunnen we misschien een naam van een kandidaat mee vormen.

Zelf denk ik dat er geen hint inzit, maar je kan toch beter eens kijken. Niet is wat het lijkt bij De Mol

Iemand anders nog iets gevonden?
18 dec 2017, 14:42
eveline.vanhemel schreef:De eerste twee letters zijn volgens mij ook M en T (kan misschien ook een I zijn in de Romeinse schrijfwijze). De laatste letter kan een O zijn maar ook een C.
Als je beide afkortingen opzoekt op Wikipedia dan je krijg je heel veel mogelijkheden. Verder lijkt het me eerder maar een deel van een woord of een afkorting.
Bij de afkorting MTC vind je wel Melbourne Theatre Company dat onderdeel is van Melbourne University, maar dit is echt wel heeeeeeel ver gezocht ;-).

Ik heb helemaal vanboven zien staan MTC - Mol. Het is een tennis club. Misschien een verwijzing naar een hobby van de mol?
http://www.moltennisclub.be/
18 dec 2017, 14:44
Het is een afkorting, daar zijn we zeker van. Je kan een wel een woord mee maken als je de letters door elkaar gooit, TOM, THOMAS, TOMMY,... Maar als je het op volgorde laat staan, kan je er geen woord mee vormen.
18 dec 2017, 21:14
Het is MEXICO!!!
18 dec 2017, 22:01
Zalig (al had ik liever eens iets totaal anders...)
Hij zei trouwens ook dat het OP ZIJN MINST zo goed ging zijn als vorig seizoen (als we elke vorm van reclame maken buiten beschouwing houden) VEELBELOVEND!!!
19 dec 2017, 10:06
Kobe schreef:Zalig (al had ik liever eens iets totaal anders...)

Dacht ik eigenlijk ook ^^
22 dec 2017, 18:16
robbe.vermesen schreef:
Afbeelding
Op het eerste zicht niet echt iets te zien, zijn linkerarm ligt opzij, en met zijn rechterhand maakt hij zijn foto.

Voor de rest heb je dan ook nog die 3 letters op zijn trui, misschien eens opletten of we die trui niet nog zien voorbijkomen in een aflevering. Op die trui staat een M, T of I (Romeins), een O of C...
Daar kunnen we misschien een naam van een kandidaat mee vormen.

Zelf denk ik dat er geen hint inzit, maar je kan toch beter eens kijken. Niet is wat het lijkt bij De Mol

Iemand anders nog iets gevonden?

Ik heb nog eens ingezoomd op de bril/ogen

Het moet er om te bakken en braden geweest zijn ( Of GDC is 'n type wat snel verbrand in de Zon tijdens activiteit, dat kan natuurlijk ook ) want aan zn neusvleugel is duidelijk te zien dat hij verbrand en verveld is geweest..verder niks opmerkelijks spijtig genoeg..