Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

geertn44421 feb 2017, 23:46

 236
Kan iemand zien wat voor een roze t-shirt robin aanheeft in het begin ? er staat iets op "konkers" & tampa & social club of zo. Ik zou willen weten waarop dit slaat.
Gebruikersavatar

Jansen22 feb 2017, 17:16

 3423  Yens
Inderdaad, bij Sam was het duidelijk maar bij Robin viel mijn mond toch open...
Gebruikersavatar

ex-molinator22 feb 2017, 17:22

 3483  Uma
eveline.vanhemel schreef:Inderdaad, bij Sam was het duidelijk maar bij Robin viel mijn mond toch open...
hmm, ja, hoe komt Robin aan zo'n T-shirt en waarom zou ie dat hier dragen?
Gebruikersavatar

Jansen22 feb 2017, 17:24

 3423  Yens
Awel, daar heb ik ook aan gedacht 🙂 Stel nu eens dat bij de "weegschaalproef" er meerdere t-shirts van Robin er uit gehaald zijn en hij er nu al te kort had 🙂 Dan kan iemand (Sam bv.) het t-shirt aan Robin gegeven hebben... zou wel hilarisch zijn 😂 En hij had er waarschijnlijk geen idee van wat het betekende, alhoewel de kleur toch iets zegt 😂
Gebruikersavatar

Mollerdemol22 feb 2017, 17:53

 9
Ik kom thans bij een directe locatie uit in Florida, dus denk gewoon een leuke print van een t-shirt.

:mrgreen: Tenzij..
Honkers dan weer verwijst naar de beestjes uit de muppets..
En wie is nou weer de broer van Kermit de Frog?

Juist ja..

Afbeelding

a.k.a. Robin the frog.
Zeg nu zelf. Hij heeft er een beetje van weg.
Gebruikersavatar

Jansen22 feb 2017, 18:21

 3423  Yens
Hmm... misschien toch even mijn vorige post bijstellen. Als je in Google zoekt op "Honkers Social Club Tampa", krijg je als eerste link de facebookpagina die ik hierboven gaf, maar... die club heet gewoon "The Social" en van Honkers vind ik verder op de pagina niets terug. Verder vind je in Tampa nergens een Honkers Social Club terug (geen overeenkomsten in de Google resultaten). Wat wel bestaat is de "beach" die er onder staat: "Ben T Davies Beach" ook al is de correcte schrijfwijze "Ben T DAVIS Beach". Dus ofwel is de naam van de club fantasie ofwel bestaat ze niet meer.