Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

flodderke06 mar 2016, 11:02

4
misschien moeten we de strepen die 'onderbroken' zijn, gewoon doortrekken. In het midden zou dan een 'O' komen, dus laatste letter van Bruno. Het lijkt mij te veel voor de hand liggen dat de letters 'zomaar' in het logo zichtbaar zouden zijn, té doorzichtig. Logo roteren en/of spiegelen, negtatief maken...

frank.troch08 mar 2016, 13:03

253  Yens
Er is duidelijk een C en een H te zien. Ik dacht altijd, Cathy ? Hanne ? Maar ik heb hier op het forum nog nergens gelezen dat het ook wel eens volledig naar cathy zou kunnen verwijzen, namelijk Cathy van der Ha 😲

Evitaperron08 mar 2016, 14:45

27
Ik zit vol op Hanne maar heel dat gedoe met dat logo doet me de hele tijd naar cathy wijzen.

masterveecee08 mar 2016, 14:59

3547  Sven
en vergeet ook de G van Gilles niet 😉

frank.troch14 mar 2016, 22:38

253  Yens
Toch dit topic terug omhoog brengen. Ook al is het onmogelijk omdat het logo tijdens de opnames reeds gebruikt wordt ... we zitten wel met Hanne, Gilles en Cathy in de finale. De H, C en G 🙂

Zou het technisch mogelijk zijn om tijdens de opnames een ander logo te gebruiken en dit in de uitzendingen te bewerken ? Gilles schildert bvb in de extras niet het streepje van de H wanneer hij het mol logo overtekent.

bbbrrrt15 mar 2016, 01:02

24  Uma
frank.troch schreef:Zou het technisch mogelijk zijn om tijdens de opnames een ander logo te gebruiken en dit in de uitzendingen te bewerken ? Gilles schildert bvb in de extras niet het streepje van de H wanneer hij het mol logo overtekent.
Dat is technisch mogelijk. Je kan perfect zo'n scherm tracken en nadien invullen met een ander beeld.

masterveecee15 mar 2016, 10:22

3547  Sven
Logo ziet er hetzelfde uit:
[ external image ]

Om alsnog een andere te tonen aan de kandidaten, lijkt mij té opvallend voor hun ook, als ze de afleveringen bekijken

rolhad15 mar 2016, 12:32

434
masterveecee schreef:Logo ziet er hetzelfde uit:
[ external image ]

Om alsnog een andere te tonen aan de kandidaten, lijkt mij té opvallend voor hun ook, als ze de afleveringen bekijken
Dat logo is niet hetzelfde. Bij welke kandidaat was dat?

masterveecee15 mar 2016, 12:35

3547  Sven
rolhad schreef:Dat logo is niet hetzelfde. Bij welke kandidaat was dat?
ow! je hebt gelijk!
Was bij Gilles (hmmm hmmm 😛)!

rolhad15 mar 2016, 12:36

434
masterveecee schreef:ow! je hebt gelijk!
Was bij Gilles (hmmm hmmm 😛)!
Wat me opvalt.. bij de normale logo's kun je vanuit de kern van het logo ''vluchten" naar de uitgang(alla doolhof). Bij dat logo niet(daar zit je vast).
Bij Stijn zijn rood scherm is het dan weer wel het normale logo.

[ external image ]

Kan ook fout zitten..eventueel de vorige logo's bij Gilles eens checken
Laatst gewijzigd door rolhad op 15 mar 2016, 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.

masterveecee15 mar 2016, 12:40

3547  Sven
Bij Stijn is het dan echter deze:
[ external image ]

masterveecee15 mar 2016, 12:44

3547  Sven
Aflevering 3 van Gilles:
[ external image ]

edit: Bij 2 en 4 is het hetzelfde, zoals hierboven
edit2: Bij Hanne (afl 5, de enigste!!) is het ook deze. Bij Cathy (afl 2, 3, 4)
Laatst gewijzigd door masterveecee op 15 mar 2016, 12:54, 2 keer totaal gewijzigd.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 11