Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

ex-molinator16 mar 2016, 23:13

 3483  Uma
Net naar een stukje video gekeken (extra's) waarin Gilles het mol-logo schildert omdat ik wou zien welk logo hij schildert. De tekst "De Mol" schildert hij er ook op. En de opening die in aflevering 7 ineens gesloten is, wordt hier gesloten door een letter.

Toeval? of zou dit een eerste verwijzing zijn naar de speciale waarde van het logo?
Gebruikersavatar

sherlock16 mar 2016, 23:22

 216
davy.gijbels schreef:Knap gevonden Sherlock! 😃

➡️ http://www.demorgen.be/tvmedia/onthult- ... -b7474a1f/
Nooit gedacht dat dit zo'n vaart ging lopen! 🙂

Na alles nog eens te laten bezinken geloof ik echt dat dit dé tip is. Als het Gilles NIET blijkt te zijn is dit het meest waanzinnige dwaalspoor uit de geschiedenis van de mol. Want dan heeft iemand in de montagekamer zich even bezig gehouden met dit hele zootje op te zetten voor niets.

Ik ben alvast zeer geflatteerd dat De Morgen dit plaats.

En ik kijk met knikkende knieën uit naar maandag én naar maandag erop!
Gebruikersavatar

stijn.beelprez16 mar 2016, 23:27

 33
Proficiat!
Ik denk dat jullie de gouden hint gevonden hebben!
Dit was een mooie onbewuste voorzet van Masterveecee, een schitterend afstandschot van Rolhad, en op 't laatst een mooi tikje van Sherlock, zodat de bal zeker in doel belandde.
Hoe komt het dat jullie pas sinds gisteren aangesloten zijn?
Gebruikersavatar

dieterv16 mar 2016, 23:52

 8
De tip kan er ook op wijzen dat Gilles op de juiste mol zit. We weten namelijk dat Gilles van mol is veranderd en dat hij voordien op Cathy zat. De kans is groot dat het de eerste keer is dat een kandidaat Hanne als mol gekozen heeft.
Gebruikersavatar

ex-molinator17 mar 2016, 00:03

 3483  Uma
dieterv schreef:De tip kan er ook op wijzen dat Gilles op de juiste mol zit. We weten namelijk dat Gilles van mol is veranderd en dat hij voordien op Cathy zat. De kans is groot dat het de eerste keer is dat een kandidaat Hanne als mol gekozen heeft.
Is die kans echt groot? Ik denk dat na de vrijstelling die ze zo schitterend beschermd heeft er wel iemand op Hanne zal gestemd hebben.

Dat de doolhof gesloten wordt wanneer iemand op de juiste mol zit lijkt me goed mogelijk, maar dan wel voor elke kandidaat en niet specifiek voor Gilles. In dat geval is het mijns inziens nog minder waarschijnlijk dat het de erste keer is dat iemand op de juiste Mol zit.
Gebruikersavatar

frank.troch17 mar 2016, 00:21

 253  Yens
ex-molinator schreef:Is die kans echt groot? Ik denk dat na de vrijstelling die ze zo schitterend beschermd heeft er wel iemand op Hanne zal gestemd hebben.

Dat de doolhof gesloten wordt wanneer iemand op de juiste mol zit lijkt me goed mogelijk, maar dan wel voor elke kandidaat en niet specifiek voor Gilles. In dat geval is het mijns inziens nog minder waarschijnlijk dat het de erste keer is dat iemand op de juiste Mol zit.
Misschien de eerste keer dat iemand op de juiste mol zit en effectief afgeroepen wordt bij de eliminatieronde ?
Gebruikersavatar

NeverWrong17 mar 2016, 00:23

 17
dieterv schreef:De tip kan er ook op wijzen dat Gilles op de juiste mol zit. We weten namelijk dat Gilles van mol is veranderd en dat hij voordien op Cathy zat. De kans is groot dat het de eerste keer is dat een kandidaat Hanne als mol gekozen heeft.
Zou inderdaad ook kunnen want in de eliminaties daarvoor had Gilles telkens wel het normale logo.

Hij heeft de mol als het ware gevangen. (in het labyrinth)
Gebruikersavatar

rolhad17 mar 2016, 07:55

 434
Persoonlijk is die hint van het gesloten labyrinth nog imo iets te vaag:

De mol zit gesloten?
Hij heeft de mol gevangen?

Ik heb eerder het gevoel dat deze hint bij meerdere elementen zou moeten horen(welke? Nog geen idee.) Of moeten doorverwijzen naar een straffere hint.

En die G zoals demorgen vermeld zie ik er niet in. In het font dat de makers gebruiken zit het streepje van de G naar binnen. Die van het logo zou naar buiten gaan.
Gebruikersavatar

masterveecee17 mar 2016, 08:35

 3547  Sven
stijn.beelprez schreef:Proficiat!
Ik denk dat jullie de gouden hint gevonden hebben!
Dit was een mooie onbewuste voorzet van Masterveecee, een schitterend afstandschot van Rolhad, en op 't laatst een mooi tikje van Sherlock, zodat de bal zeker in doel belandde.
Hoe komt het dat jullie pas sinds gisteren aangesloten zijn?
teamwork noemen ze dat! 😎
Gebruikersavatar

rolhad17 mar 2016, 08:40

 434
masterveecee schreef:teamwork noemen ze dat! 😎
Idd! 😃

Maar zoals gezegd 2posts hierboven, ben ik nog niet helemaal tevreden met het besluit.
Gebruikersavatar

Moldedju17 mar 2016, 09:55

 507  Yens
Zeker goed gevonden rolhad! Maar het besluit zullen we idd maandag pas weten. Kunnen ze alle kanten mee uit en dat doen ze dus goed!

Daarnaast komt het de makers van de Mol trouwens ook even goed uit dat er net nu ook een super Gilles tip is in de media, terwijl het merendeel van de kijkers nu Hanne bovenaan het lijstje had staan en we al genoeg Hanne tips hebben gehad (maandah) ... En Cathy had haar supertip ook al gehad (screenshot). Om het dus met de woorden van Sherlock te zeggen "Dat kan toch geen toeval zijn!"
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11