Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Mateo26 feb 2016, 19:08

 870
bert.joris schreef:Met een beetje fantasie staat Gilles zijn naam zelfs in het logo (achterwaarts).

[ external image ]

In tekenen met de muis ben ik niet goed, maar je snapt mijn bedoeling wel denk ik.

Verfrissend idee!
Gebruikersavatar

Michaël27 feb 2016, 16:43

 1
Een kleine bedenking bij dit onderwerp waar ik vandaag op kwam. Bij de eliminatie wordt het nieuwe logo toch ook al gebruikt. Dat ze al wisten wie de mol was en dus die letter er hebben ingestoken, kan juist zijn. Maar hoe konden ze op voorhand al de winnaar weten en wie er op welk moment zou afvallen!?
Gebruikersavatar

Mateo27 feb 2016, 16:49

 870
Michaël schreef:Een kleine bedenking bij dit onderwerp waar ik vandaag op kwam. Bij de eliminatie wordt het nieuwe logo toch ook al gebruikt. Dat ze al wisten wie de mol was en dus die letter er hebben ingestoken, kan juist zijn. Maar hoe konden ze op voorhand al de winnaar weten en wie er op welk moment zou afvallen!?

En deze opmerking is nóg verfrissender en zet mij met beide benen op de grond.

Hoewel ik tv-makers tot veel in staat acht, lijkt het me toch iets te ver gaan om van tevoren al te besluiten wie er wanneer moet afvallen en wie er mag winnen...
Gebruikersavatar

bert.joris27 feb 2016, 17:09

 4
Michaël schreef:Een kleine bedenking bij dit onderwerp waar ik vandaag op kwam. Bij de eliminatie wordt het nieuwe logo toch ook al gebruikt. Dat ze al wisten wie de mol was en dus die letter er hebben ingestoken, kan juist zijn. Maar hoe konden ze op voorhand al de winnaar weten en wie er op welk moment zou afvallen!?

Klopt helemaal. En Gilles is toevallig ook nog de naam van de presentator.
Neemt niet weg dat ik voorlopig bij mijn eerste gedacht blijf en Gilles als mol aanzie. Time will tell 🙂
Gebruikersavatar

siC27 feb 2016, 22:20

Forum veteraan  6
Dat maakt de theorie inderdaad weinig waarschijnlijk. Dat er juist 10 aparte lijnen in het logo zitten lijkt me geen toeval, maar zal wel weer een folieke van de makers zijn om wat mist op te trekken (wat ze goed gelukt is 😉 ). Rest nog de naam van de mol, ergens in het logo, maar ook dat kan dan evengoed mist zijn...
Gebruikersavatar

Molympiad27 feb 2016, 22:29

 63  Sven
De afvaltheorie is in feite ONMOGELIJK. Om een logo te maken volgens de volgorde van de afvallers (of volgens de brugproef-touwlengtes) moet men eerst het hele seizoen gefilmd hebben en daarna het logo ontworpen hebben. Want deze factoren zijn lotfactoren en geen op voorhand gekende feiten. Toch komt het logo al eerder tevoorschijn, terwijl de kandidaten deze ook kunnen zien (test, vrijstelling, e.a.). Dit houdt in dat het logo al op voorhand gemaakt was en dus geen informatie kan bevatten over de kandidaten.
Je kan natuurlijk nog wel steeds in acht nemen dat het logo iets verklapt over de mol, omdat die wél voor de opnames bekend is bij de producers.

Toch lijkt het me misschien straf om in een logo dat men voor alle komende jaren zal gebruiken, een hint te stoppen voor enkel dit jaar... maar het kan.
(Gilles of Hanne is de mol denk ik)

P.s. Misschien beter iets zoeken in de 'officiële, volledige' groepsfoto. Daar ga ik nu zo dadelijk ook iets over posten bij "algemeen"
Gebruikersavatar

Molympiad27 feb 2016, 22:34

 63  Sven
oeps haha, mijn idee was al gepost door iemand anders; had gewoon niet door dat er al 2 pagina's gevuld waren met dit onderwerp, en heb gewoon dat idee dus opgeschreven, terwijl het al vernoemd was op de tweede pagina. Excuses voor het 'kopieerwerk'
Gebruikersavatar

commisaris Witse28 feb 2016, 11:01

 260
De afvaltheorie valt dus af... Was in elk geval mooi uitgedokterd ! Ik amuseer me wel op dit forum...
Gebruikersavatar

masterveecee28 feb 2016, 12:55

 3547  Sven
Michaël schreef:Een kleine bedenking bij dit onderwerp waar ik vandaag op kwam. Bij de eliminatie wordt het nieuwe logo toch ook al gebruikt. Dat ze al wisten wie de mol was en dus die letter er hebben ingestoken, kan juist zijn. Maar hoe konden ze op voorhand al de winnaar weten en wie er op welk moment zou afvallen!?
*slap on the forhead*

goed gezien...
Dan maar met de letter G verdergaan 🙂
Gebruikersavatar

renzo.verdonckt02 mar 2016, 22:24

 90  Uma
Bij de extra's zie je hoe Gilles het logo met daarop 'De Mol' schildert, naar voorbeeld van zijn Molboekje.
Gebruikersavatar

frank.troch03 mar 2016, 10:14

 253  Yens
renzo.verdonckt schreef:Bij de extra's zie je hoe Gilles het logo met daarop 'De Mol' schildert, naar voorbeeld van zijn Molboekje.
Maar waarbij hij subtiel het streepje van de "H" vergeet 😃
Gebruikersavatar

weyns196003 mar 2016, 13:25

 426
frank.troch schreef:Volgens deze theorie zou het meest logische als volgt zijn dan: Hanne verliest, want staat aan de buitenkant. Gilles is de mol en Cathy zat er boenk op en is dus de winnaar.

Benieuwd of dat binnen een paar weken zo zal blijken. Ik hoop persoonlijk van niet 😃
Dit is mijn favoriete scenario 🙂
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11