Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

weyns196011 feb 2016, 10:50

 426
In stemronde 2 is 1 van de vragen: Wat is, naar eigen zeggen, de slechtste eigenschap van de mol? waren er slechts 4 mogelijkheden?
ongeduldigheid = dat zou dan Marc zijn, maar we weten al dat hij niet de mol is
te nonchalant = dat kan Hanne zijn, op de website van Vier staat als slechte eigenschap "te laat komen" (is wel nonchalant)
bazigheid = dat zou dan Issa zijn, op de website staat bij haar als slechte eigenschap "mensen afsnauwen"
niet ... (deze vraag is onleesbaar) maar op de website staat als slechte eigenschap "niet genoeg luisteren" dus dit hoort dan bij Thibaud

Weet iemand of er nog meer mogelijke antwoorden op dit scherm waren bij deze vraag? Want als het slechts 4 antwoorden zijn, dan kunnen we gaan elimineren in combinatie met sommige andere vragen... :bomb:
Gebruikersavatar

Ric11 feb 2016, 11:52

 67  Philippe
In aflevering twee kan ik 8 vragen terugvinden:
1. Hoeveel penalty's scoorde de mol?
2. zitplaats tijdens het ontbijt, tussen... en ...
3. Is de mol gedoopt? Ja/Nee/Ja,maar...
4. Is de mol een man of vrouw?
5. hield de mol de walkie talkie vast tijden de proef met de bomauto?
6. wat is de mol zijn slechte eigenschap (volgens zichzelf)?
7. welke kleur helm droeg de mol tijdens de religieuze opdracht?
8. Wat is de naam van de mol?
Gebruikersavatar

weyns196011 feb 2016, 11:57

 426
Ric schreef:In aflevering twee kan ik 8 vragen terugvinden:
1. Hoeveel penalty's scoorde de mol?
2. zitplaats tijdens het ontbijt, tussen... en ...
3. Is de mol gedoopt? Ja/Nee/Ja,maar...
4. Is de mol een man of vrouw?
5. hield de mol de walkie talkie vast tijden de proef met de bomauto?
6. wat is de mol zijn slechte eigenschap (volgens zichzelf)?
7. welke kleur helm droeg de mol tijdens de religieuze opdracht?
8. Wat is de naam van de mol?
Dank je, Ric; ik heb mijn titel niet goed gekozen, vrees ik: ik heb de vragen wel gezien, maar ik heb het idee dat we niet voor elke vraag alle mogelijke antwoorden hebben gezien. Dus had mijn vraag moeten zijn: heeft iemand wel alle mogelijke antwoorden gezien, en dan vooral bijvoorbeeld bij de vraag "wat is volgens eigen zeggen de slechtste eigenschap van de mol?" Want als er maar 4 mogelijke antwoorden zijn, worden de mogelijkheden meteen serieus ingekort.
Gebruikersavatar

geertn44411 feb 2016, 22:13

 236
weyns1960 schreef:Dank je, Ric; ik heb mijn titel niet goed gekozen, vrees ik: ik heb de vragen wel gezien, maar ik heb het idee dat we niet voor elke vraag alle mogelijke antwoorden hebben gezien. Dus had mijn vraag moeten zijn: heeft iemand wel alle mogelijke antwoorden gezien, en dan vooral bijvoorbeeld bij de vraag "wat is volgens eigen zeggen de slechtste eigenschap van de mol?" Want als er maar 4 mogelijke antwoorden zijn, worden de mogelijkheden meteen serieus ingekort.
Ik snap het niet goed. Ik denk dat niemand alle antwoorden gezien heeft, omdat ze gewoon niet getoond werden. Trouwens op demol.vier.be kan je alle afleveringen eindeloos herbekijken.