Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Wouterc14 mar 2016, 15:22

 147
omdat ik het spijtig zou vinden van nog een aflevering te zien zonder Hanne, want die is veel te cool :p
Hanne is De Mol, dus die blijft er nog wel eventjes in 😉
Ik geef Gilles grote kansen als winnaar, want hij zit volgens mij al het langst op Hanne als De Mol.

Mijn voorspelling: Stijn. Cathy kan ook, maar het zou wel leuk zijn om Cathy en Gilles in de finale te hebben. Al gun ik het Stijn wel het meeste.

Maar ik moet oppassen, want ik merk dat ik qua uitspraken op Thibaud begin te gelijken de laatste tijd...
Ik heb het raadselke opgelost
Ik weet wie het is
[ external image ]
Gebruikersavatar

Klaartje14 mar 2016, 16:50

 2245  Uma
Wie er vanavond, zo vlak voor de grote finale, ook moet vertrekken, het zal altijd pijn doen. De vier overblijvers, ze hebben allemaal wel iets in zich dat je hoopt dat ze de finale halen: als Mol of als supertoffe kandidaat. Eigenlijk houden we van alle vier even veel, dus elk afscheid vanavond zal hartverscheurend zijn. De fanatieke Cathy, de toffe Limburger Stijn, de fantastische Gilles en de onnavolgbare Hanne: we gunnen ze allen zowel de overwinning als het Mol-schap.

Ik wil niet kiezen, ik kan niet kiezen.

Maar toch zou ons hart in duizend stukken breken als Hanneke vanavond zou moeten vertrekken. Daarom zeg ik: Hanne is de Mol, Gilles en Cathy halen de finale. Sorry, Stekke. :cry:

Laat het maar gauw 20h35 zijn!
Gebruikersavatar

ex-molinator14 mar 2016, 17:22

 3483  Uma
Klaartje schreef:...
Ik wil niet kiezen, ik kan niet kiezen.
En toch moet je hoor, niet antwoorden op die 20 vragen is gegarandeerd eruit 😛

Maar ik begrijp heel goed wat je voelt en dat is het knappe van De Mol: het doet ons meespelen, maar ook meeleven.
Gebruikersavatar

Yvo14 mar 2016, 19:46

 1111  Uma
Persoonlijk hoop ik dat Cathy eruitligt, de enige die ik uitgesproken onsympathiek vind.
Ze doet alleen maar mee voor het geld, dat heeft ze zelfs letterlijk gezegd bij de extra's van aflevering 1.
Dat duidt op egoïsme en ze wil er zelfs voor ruziemaken met de rest van de groep.

Mijn prognose

Vanavond de voorlaatste aflevering: Hanne ligt eruit (als alternatief denkt ik dat Cathy eruit ligt)

finale/laatste aflevering: Cathy ligt eruit

Stijn wint het spel en Gilles is de mol.
Gebruikersavatar

Yvo14 mar 2016, 21:56

 1111  Uma
Neeeeeeee Stijn :(, één van de meest sympathieke deelnemers.
Ik had gehoopt dat hij ging winnen.

Wel zat ik er even langs.
Ik wist natuurlijk niet dat Cathy en Hanne die molboekjes te zien gingen krijgen.
Gebruikersavatar

frank.troch14 mar 2016, 22:17

 253  Yens
dus de /Exit van Stijn klopt toch ! 🙂

En nu blijven we over met ... de drie letters die in het mol logo zitten. Ik weet dat dit eigenlijk niet kan, omdat ze nog niet weten welke 3 de finale gaan spelen en het logo ook tijdens het spel gebruikt wordt. Maar nu begin ik toch te denken in de trend van dat de beelden die wij krijgen gemanipuleerd zijn en dat er ginder misschien toch een ander logo gebruikt is. Dit kan ook verklaren waarom Gilles bij het schilderen van het mol-logo het streepje van de H vergeet 😃
Gebruikersavatar

ex-molinator14 mar 2016, 22:31

 3483  Uma
Yvo schreef:Persoonlijk hoop ik dat Cathy eruitligt, de enige die ik uitgesproken onsympathiek vind.
Ze doet alleen maar mee voor het geld, dat heeft ze zelfs letterlijk gezegd bij de extra's van aflevering 1.
Dat duidt op egoïsme en ze wil er zelfs voor ruziemaken met de rest van de groep.
Onsympathiek? en dan nog uitgesproken?
Misschien minder emotioneel ja, en zeker wat directer maar ik vind ze wel een sympathieke en humoristische kant hebben en ze kan heel goed relativeren.
En stel dat Cathy De Mol is, dan past het gezegde dat ze meedoet voor het geld perfect binnen de strategie om te misleiden.
Gebruikersavatar

Woestijnmol14 mar 2016, 22:33

Forum veteraan  222
ex-molinator schreef:Onsympathiek? en dan nog uitgesproken?
Misschien minder emotioneel ja, en zeker wat directer maar ik vind ze wel een sympathieke en humoristische kant hebben en ze kan heel goed relativeren.
En stel dat Cathy De Mol is, dan past het gezegde dat ze meedoet voor het geld perfect binnen de strategie om te misleiden.
Ben jij Cathy ? 😉
Jouw naam, Ex-molinator, betekent dat je een voormalige mollenjager bent, en jouw mol is Gilles, dus als jij echt Cathy bent is Gilles uiteindelijk de mol 😛
Gebruikersavatar

ex-molinator14 mar 2016, 22:37

 3483  Uma
Woestijnmol schreef:Ben jij Cathy ? 😉
Jouw naam, Ex-molinator, betekent dat je een voormalige mollenjager bent, en jouw mol is Gilles, dus als jij echt Cathy bent is Gilles uiteindelijk de mol 😛
Nog steeds jager hoor 😉
Maar met de exit van Bruno vond ik het niet gepast om molinator als naam te kiezen (ik zat immers 100% op Bruno voor ik hier lid werd).

edit: en mocht ik Cathy zijn, zou ik de naam ex-molinatora gekozen hebben :mrgreen:
Gebruikersavatar

geertn44414 mar 2016, 22:58

 236
Marianne dan misschien ?
Gebruikersavatar

ex-molinator14 mar 2016, 23:00

 3483  Uma
geertn444 schreef:Marianne dan misschien ?
nice one 😎