Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

davygijbels04 feb 2016, 23:26

 16
Met wat knip-en plakwerk: de kandidaten gerangschikt volgens 'hoogte' van hun naam.
Cathy en Bruno staan als enige op exact dezelfde hoogte. :scratch:

[ external image ]
Gebruikersavatar

deneddy08 feb 2016, 17:30

 22
Mooi knip- en plakwerk. Simpel bekeken geeft dit, Hanne springt er uit (1), Cathy en Bruno evenwaardig (2&3) met Issabel onderaan, volledig in 't zwart en zat tevens korte tijd aan het raam in de zwarte wagen. Op naar de 2de aflevering 😉
Gebruikersavatar

davygijbels23 feb 2016, 00:31

 16
davy.gijbels schreef:Met wat knip-en plakwerk: de kandidaten gerangschikt volgens 'hoogte' van hun naam.
Cathy en Bruno staan als enige op exact dezelfde hoogte. :scratch:

[ external image ]
Toen ik deze afbeelding net opnieuw zag viel het me inderdaad op dat Bruno & Cathy er nog inzitten (gelijke hoogte) en Hanne (hoogste) ook...
Gebruikersavatar

weyns196023 feb 2016, 22:31

 426
davy.gijbels schreef:Toen ik deze afbeelding net opnieuw zag viel het me inderdaad op dat Bruno & Cathy er nog inzitten (gelijke hoogte) en Hanne (hoogste) ook...
Maar Manuella dan weer niet ... zegt niet veel, denk ik.
Gebruikersavatar

Molympiad27 feb 2016, 22:45

 63  Sven
Wat zie ik hierin?

De hoogte van de lijntjes kan dezelfde betekenis hebben als die van het bruggenspel. Dat zou willen zeggen dat iedereen gerangschikt is in een volgorde van meest verdacht naar minst verdacht. Dan zou Issabel het meest verdacht zijn (maar ligt er al uit...) Bruno en Cathy staan op dezelfde hoogte (finalisten?) en Hanne helemaal bovenaan, het minst verdacht. Dat is de bedoeling van de montage en van de mol zelf: zichzelf het minst verdacht maken, en wie is er het minst verdacht (en dus de Mol) : Hanne!
-... (nog ideeën iemand?)