Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Addow01 mar 2016, 00:51

Molerator  377  Yens
Om het met Thibaud's woorden te zeggen: "De Mol maakt je zo paranoïde als je zelf toelaat!". Ik laat in het midden of Thibaud ermee wou "hinten" of niet, maar mits het nodige speurwerk kon ik terugvinden wat hij bedoelde. Vanwaar het opschrift "STIJN" op de toren vlakbij de nieuwbouw waar Issabel woont, tegenover het beruchte "Vaes en Zonen pvba"-opschrift?

Thibaud gaf zelf aan dat hij Stijn heeft laten vallen in zijn verdenkingen en volledig voor 1 mannelijke mol is gegaan, wat hem zuur opbreekt zo blijkt even later. We kunnen misschien al voorzichtig stellen dat de 4de winnaar van de Mol ergens in 't groot op een toren in 't Leuvense prijkt en Issabel daar iedere dag aan herinnerd zal worden als ze de deur uitrijdt 🙂 Stijn weet immers al nagenoeg zeker wie de Mol is.

"Vaes en Zonen pvba" opschrift vanuit Issa's flat.

[ external image ]

"STIJN" opschrift op de toren naast Issa's flat.

[ external image ]
Gebruikersavatar

TRZNTRX01 mar 2016, 11:40

 46  Uma
Dit is inderdaad te zien met Streetview maar de opname hiervan dateert van juni 2014.
Aangezien Thibaud dit nu heeft opgemerkt, moet dit er dus al anderhalf jaar staan. Lijkt me niet echt een bruikbare tip.
Gebruikersavatar

weyns196001 mar 2016, 13:14

 426
TRZNTRX schreef:Dit is inderdaad te zien met Streetview maar de opname hiervan dateert van juni 2014.
Aangezien Thibaud dit nu heeft opgemerkt, moet dit er dus al anderhalf jaar staan. Lijkt me niet echt een bruikbare tip.
Zoals de programmamakers zeiden in een interview: er moeten voor de kijkers bruikbare tips in zitten (maar ze mogen niet te opvallend zijn, uiteraard). De tips die te vinden zijn na diepgaand onderzoek via bijvoorbeeld FB-profielen of Google of Streetview...beetje ver gezocht. Mijn mening 🙂