Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

pablo01 mar 2016, 15:44

 4
Opvallend dat de mensen die overblijven bij de allereerste proef om het midden te bepalen op de zoutvlakte allemaal eruit liggen.. De mol zijn taktiek was dus om ergens in een proef mee te gaan om het daar reeds te doen mislukken.
Wat zijn hier de mogelijkheden??
Gebruikersavatar

pablo01 mar 2016, 15:52

 4
Nog eens naar de extra's aan het kijken van de 1e aflevering en na de eerste proef met het rietje komen Cathy-Stijn en Bruno-Hanne samen in het busje. Ze hebben het niet gevonden en Hanne zegt de bende losers, waarop stijn zegt "Willen maar niet kunnen" en daarop zegt Bruno "Dat is bij mij zeker het geval"!! Hij wil wel maar kon niet, hij wist dus het antwoord maar kon het niet geven?? --> de mol?!
Gebruikersavatar

weyns196002 mar 2016, 07:46

 426
Gilles zag ik aan het startpunt precies al iets "molligs" doen (niet goed te zien maar vermoed dat hij met zijn voeten wat over en weer gaat over die blauwe lijn) - die blauwe lijn begint ook niet aan de vlag, zoals wel het geval is bij het andere team.

Gilles heeft, samen met Marc (die uit de aflevering niet overkwam als iemand die goed kan rekenen), de lengte van het blauwe lint bepaald. Als hij toen al wist dat die lengte verkeerd was (en een relatief kleine afwijking op die totale afstand is echt al voldoende), kon hij onderweg afvallen in een proef waarbij het niet al te verdacht was dat die mislukte, ook al deed hij nog zo "zijn best" om die proef te doen lukken.

Of, Gilles is niet de mol maar speelt het spel slim en vermoedt dat de mol bij de afvallers zal zijn en wil die er al proberen uit te pikken?

Want, wie kan zich op 5 minuten tijd nu niets zodanig erg of triest inbeelden waardoor je begint te wenen, al is het slechts 1 traan?
Gebruikersavatar

masterveecee02 mar 2016, 09:43

 3547  Sven
Ruth lukte het toch 😉
Als het nodig is, zou het bij mij ook wel lukken denk ik
Gebruikersavatar

geertn44402 mar 2016, 13:13

 236
weyns1960 schreef:
Want, wie kan zich op 5 minuten tijd nu niets zodanig erg of triest inbeelden waardoor je begint te wenen, al is het slechts 1 traan?
Te meer omdat hij enkele afleveringen later wel al zit te snotteren nog maar bij het gedacht dat hij naar huis mag bellen (zie extra's).
Dan lukt het dus wel 🙂