Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

niefpaarschoenen01 mar 2016, 23:45

 31
Heb ik nog nergens gelezen precies. Ik heb eens gekeken hoe lang iedereen bij de lama's vertoefde (voor zover de montage hier geen verkeerd beeld van geeft). In omgekeerde volgorde geeft dit:

Hanne: begint op 00:03 => 3 mins
Stijn: begint op 00:06 => max 3 mins
Bruno: begint op 00:21 en is op 00:13 nog altijd bezig => minstens 8 mins
Gilles: begint op 00:38 en is op 00:30 nog altijd bezig => minstens 8 mins
Issa: begint op 00:41 => max 3 mins
Ruth: begint op 00:46 => max 5 mins
Marc: begint op 00:50 => max 5 mins
Manuella: begint op 00:55 => max 5 mins

Gilles en Bruno springen er duidelijk uit. Gilles vangt echter 2 lama's (met koker 🙂), terwijl Bruno er maar 1 vangt (een witte). Bovendien zit er tussen het einde van Gilles en het begin van Bruno 9 minuten waarvan een groot deel wellicht over het al dan niet vangen van een witte lama gaat (waarom ondertussen niet gewoon bruine lama's vangen?)

Pittig detail: Gilles zegt aan het eind van die aflevering dat Ruth zeker 10 mins bezig is geweest 🙂.
Gebruikersavatar

weyns196002 mar 2016, 07:37

 426
niefpaarschoenen schreef:Heb ik nog nergens gelezen precies. Ik heb eens gekeken hoe lang iedereen bij de lama's vertoefde (voor zover de montage hier geen verkeerd beeld van geeft). In omgekeerde volgorde geeft dit:

Hanne: begint op 00:03 => 3 mins
Stijn: begint op 00:06 => max 3 mins
Bruno: begint op 00:21 en is op 00:13 nog altijd bezig => minstens 8 mins
Gilles: begint op 00:38 en is op 00:30 nog altijd bezig => minstens 8 mins
Issa: begint op 00:41 => max 3 mins
Ruth: begint op 00:46 => max 5 mins
Marc: begint op 00:50 => max 5 mins
Manuella: begint op 00:55 => max 5 mins

Gilles en Bruno springen er duidelijk uit. Gilles vangt echter 2 lama's (met koker 🙂), terwijl Bruno er maar 1 vangt (een witte). Bovendien zit er tussen het einde van Gilles en het begin van Bruno 9 minuten waarvan een groot deel wellicht over het al dan niet vangen van een witte lama gaat (waarom ondertussen niet gewoon bruine lama's vangen?)

Pittig detail: Gilles zegt aan het eind van die aflevering dat Ruth zeker 10 mins bezig is geweest 🙂.
Dank je, mooi overzicht! En alweer Bruno en Gilles die bij deze proef verdacht overkomen.