Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

weyns196002 mar 2016, 12:00

 426
Heeft er iemand het molboekje gekocht waarin codes staan voor elke speler?
Ik heb het boekje niet en vind ook nergens die codes terug; wie kan helpen?
Gebruikersavatar

masterveecee02 mar 2016, 12:15

 3547  Sven
welke codes zijn dat dan juist?
Gebruikersavatar

weyns196002 mar 2016, 12:54

 426
masterveecee schreef:welke codes zijn dat dan juist?
Naar het schijnt staat er in dat molboekje (te koop bij o.a. Standaard Boekhandel, dacht ik) voor elke kandidaat een code. Sommigen hebben zich geamuseerd met die codes ondersteboven te lezen want de bedoeling van die codes is niet gekend en dit geeft de gekste resultaten (bloeslos, gelgie...om er maar enkele te noemen) en zijn volgens mij geen bruikbare tips.
Maar misschien moeten we die codes terugvinden in sommige afleveringen?
Gebruikersavatar

frank.troch02 mar 2016, 16:07

 253  Yens
Ik heb me al zot gezocht op die codes, maar nog niets concreet gevonden, buiten dat elk cijfer voor 1 bepaalde letter staat en dat er inderdaad een aantal verdachte woorden kunnen gevormd worden die bij 2 kandidaten kunnen passen (die er nog altijd inzitten).

Ik (en vele andere trouwens ook) zijn echter voorzichtig met het publiceren van informatie hieruit, aangezien in het boekje duidelijk vermeld staat dat niets openbaar mag gemaakt worden, op eender welke wijze dan ook.
Gebruikersavatar

weyns196003 mar 2016, 05:26

 426
frank.troch schreef:Ik heb me al zot gezocht op die codes, maar nog niets concreet gevonden, buiten dat elk cijfer voor 1 bepaalde letter staat en dat er inderdaad een aantal verdachte woorden kunnen gevormd worden die bij 2 kandidaten kunnen passen (die er nog altijd inzitten).

Ik (en vele andere trouwens ook) zijn echter voorzichtig met het publiceren van informatie hieruit, aangezien in het boekje duidelijk vermeld staat dat niets openbaar mag gemaakt worden, op eender welke wijze dan ook.
Een privé-bericht mag ook 😃 😃
Gebruikersavatar

masterveecee03 mar 2016, 09:26

 3547  Sven
weyns1960 schreef:Een privé-bericht mag ook 😃 😃
Ik doe mee! 😃
Gebruikersavatar

jeroen.de-pauw04 mar 2016, 15:19

 1
masterveecee schreef:Ik doe mee! 😃
Ik ook, PM maar als je wil 🙂
Gebruikersavatar

geertn44404 mar 2016, 20:08

 236
Ik doe ook mee.
Misschien kunnen de codes helpen in het ontcijferen van de gecodeerde namen 🙂
Gebruikersavatar

geert.corens08 mar 2016, 11:03

 8
frank.troch schreef: Ik (en vele andere trouwens ook) zijn echter voorzichtig met het publiceren van informatie hieruit, aangezien in het boekje duidelijk vermeld staat dat niets openbaar mag gemaakt worden, op eender welke wijze dan ook.
Dat staat in eender welk boek !
Wettelijk verplicht ivm Copyright.
Gebruikersavatar

weyns196011 mar 2016, 12:45

 426
masterveecee schreef:Meer info rond de code blijkbaar hier: https://www.youtube.com/watch?v=S9ONUtuXeTI
Ligt het aan mij of zijn die vodcasts misschien wel leuk om naar te kijken maar tonen/geven ze onvolledige en soms ronduit verkeerde informatie? Het groene molboekje is van Bruno, dat wisten we al in aflevering 2.
Gebruikersavatar

masterveecee11 mar 2016, 12:56

 3547  Sven
ik heb ze niet allemaal gecheckt 😉