Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Woestijnmol09 mar 2016, 16:47

Forum veteraan  222
masterveecee schreef:Inside informatie (via via) vertelde mij dat er 4 personen weten wie de mol is :p plus de mol ook natuurlijk! en de kandidaten die de finale speelden
Dat was voor het begin van de opnames, nu weten er natuurlijk veel meer mensen wie de mol is (cameralui, mensen van de productie, toevallige Argentijnse voorbijgangers, etc...)
Gebruikersavatar

molske196009 mar 2016, 21:07

 4
Hallo mollenjagers ,

Ik zal eens opsommen wat ik in de reklameblokken heb gezien en wat mijn bevindingen zijn .
Deze tips zag ik in de reclameblokken van aflevering 3.
Een miele wasmachien met als commentaar " De mol wist alle sporen weg met een miele wasmachien.
Je zag het programma ( Sportkleding )

Hanne - Issabel en Stijn deden toen de voetalproef.

Volgend reklaam " Heb je 't gezien "

Een andere reklaam over de app van de lijn .
" Zo heb je alle tijd om nog even weg te dromen b.v over die schoenen ooo moest alles de jaren 90 zijn "

Stijn en Hanne zijn van '90

Reklaam van s.a adventure .
" ontmasker de mol TIP 8 trek je stoutste schoenen aan ".
Hier zie je hoge wandelschoenen en teensleffers.
Volgens mij dragen alleen stijn en Hanne hoge wandelschoenen.

En hier leg ik dan ook de link van de app van de lijn ( dromen over die schoenen )
Ik vind het anders wel heel raar om over die schoenen te dromen bij deze reklame.

Nog bij aflevering 3 zie je reklaam voor Luminus en daar zie je de tafel waar ze juist met zen allen hebben rondgezeten na de kettingproef.
Hier was het commentaar " Luminus zorgt voor een plek waar iedereen zich goed voelt en ten volle kan genieten zelfs de mol "

Hier leg ik de link naar Hanne want toen zij naar haar plaats ging zei ze.
" Amai wat een chic uitzicht "

Verder heb ik nog tips ontdekt , maar ja het kan ook zijn dat de mol mij op het verkeerde spoor heeft gezet hé.

Groetjes molske
Gebruikersavatar

weyns196009 mar 2016, 21:26

 426
Tip 13: laat 'm tegen de lamp lopen (foto met enkel blauw/zwarte achtergrond)
Tip 8: trek je stoutste schoenen aan (foto van stevige wandelschoenen - veters lijken niet vastgebonden)
Tip 15: leg 'm aan de leugendetector (foto van horloge - lijkt me een sporthorloge met hartslagmeter)
Tip 5: lok 'm uit zijn tent (foto van bolle tent met iemand (onherkenbaar) in die tent)
Tip 3: volg 'm op de voet (foto van stevige wandelschoenen - veters goed vastgebonden)

Ik weet niet meer waar ik deze tips heb gevonden (ik volg niet op TV, ik volg uitgesteld via VIER.be) en ik weet niet op welke aflevering ze slaan. Ik weet zelfs niet of dit echt wel tips zijn of dat de reclameblokken handig inspelen op het molgevoel van de kijkers 🙂
Gebruikersavatar

Nummervlinder15 mar 2016, 09:45

 5
In één van de reclames gaat het over een wasmachine (deze aflevering althans, weet dat die vorige afleveringen er ook was, maar niet of die dan volledig hetzelfde was als nu). Op dat wasmachine zien we de vingerafdrukken van het logo, maar er staat ook "Dos" op. Waarvoor staat die dos? Een verklaring lijkt me dat ze naar de volgorde van de officiële groepsfoto verwijzen. Hanne staat tweedes in rij op deze foto. Vergezocht, maar ik dacht ik deel het even 🙂.

[ external image ]
Gebruikersavatar

ex-molinator15 mar 2016, 10:04

 3483  Uma
Was het geen reclame voor een Miele Dos?

Ik denk eerlijk gezegd niet dat er hints in de reclames zullen zitten, immers de reclame zit niet in de afleveringen die je op vier.be kunt zien
Gebruikersavatar

molske196015 mar 2016, 21:37

 4
Ja en ik denk dan weer dat er wel hints inzitten.
Waarom laten ze dan in afl 3 de tafel zien in een reclame waar ze na de kettingproef hebben rond gezeten ?
En wat ik dan zeer grappig vind is dat Stijn zegt na zijn exit " Als Hanne de mol is dan eet ik mijn schoen op "
Ik ben namelijk Hanne op het spoor gekomen via de verschillende hints over de schoenen .