Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

geertn44402 mar 2016, 13:25

 236
Er is hier op het forum al verschillende keren vermeld dat Bruno de mol niet "zou" zijn, omdat Ruth expliciet achter Bruno vroeg. De redenering was dat zij misschien op Bruno gestemd had en door haar eliminatie wist dat ze verkeerd zat en daarom misschien Bruno vertrouwde.

In het filmpje, krijgt ze echter Gilles aan te telefoon, en Gilles vraagt: "is dat ook goed ?" En Ruth vindt dit blijkbaar ook goed.
Dit heeft me op een ander idee gebracht: misschien wou Ruth gewoon met een man spreken ?

Een van de vragen is bijna altijd: "Is de mol een man of vrouw ?"
In het begin worden er altijd veel vragen verkeerd beantwoord (omdat niemand een idee heeft).
Dus als je dan afvalt, wil dit zeggen dat je VEEL vragen verkeerd hebt, misschien allemaal, DUS misschien ook de man/vrouw vraag ?

Indien we ervan uitgaan dat Ruth op Bruno gestemd heeft en misschien denkt dat haar "man/vrouw" vraag ook verkeerd was omdat ze daarna expliciet achter een man vraagt (remember: met Cathy wou ze niet spreken), zou dus het bewijs kunnen zijn dat de mol een VROUW is.
Gebruikersavatar

weyns196002 mar 2016, 14:03

 426
geertn444 schreef:Er is hier op het forum al verschillende keren vermeld dat Bruno de mol niet "zou" zijn, omdat Ruth expliciet achter Bruno vroeg. De redenering was dat zij misschien op Bruno gestemd had en door haar eliminatie wist dat ze verkeerd zat en daarom misschien Bruno vertrouwde.

In het filmpje, krijgt ze echter Gilles aan te telefoon, en Gilles vraagt: "is dat ook goed ?" En Ruth vindt dit blijkbaar ook goed.
Dit heeft me op een ander idee gebracht: misschien wou Ruth gewoon met een man spreken ?

Een van de vragen is bijna altijd: "Is de mol een man of vrouw ?"
In het begin worden er altijd veel vragen verkeerd beantwoord (omdat niemand een idee heeft).
Dus als je dan afvalt, wil dit zeggen dat je VEEL vragen verkeerd hebt, misschien allemaal, DUS misschien ook de man/vrouw vraag ?

Indien we ervan uitgaan dat Ruth op Bruno gestemd heeft en misschien denkt dat haar "man/vrouw" vraag ook verkeerd was omdat ze daarna expliciet achter een man vraagt (remember: met Cathy wou ze niet spreken), zou dus het bewijs kunnen zijn dat de mol een VROUW is.
Interessante theorie! Dan moeten we op zoek naar sabotage-acties van Cathy? Die zijn dan wel heel erg subtiel want er is me niks opgevallen. Maar da's misschien omdat zij voor mij geen mol-materiaal is (op basis van de beelden tot hiertoe, he).
Gebruikersavatar

Sint-joris02 mar 2016, 14:54

 73
Hoe zou ze dan geweten hebben dat ze die vraag juist of fout had opgelost?

Ik kan de redenering volgen dat ze naar Bruno vraagt, omdat ze haar vragen invulde met hem als Molverdachte en hem door haar uitsluiten kon schrappen.
Vermoedelijk had ze meerdere verdachten, maar besloot ze bij het stemmen toch op Bruno te gokken.