Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

frank.troch03 mar 2016, 15:45

 253  Yens
Dit is een topic voor houders van een molboekje, waarin we discussies kunnen voeren met elkaar zonder dat er informatie moet gepubliceerd worden (aangezien dit niet mag). Enkele vragen die ik heb aan molboek houders:

- zat er bij jullie ook zo'n mini strookje in met een metalen draadje? Iemand een idee of we hier iets mee moeten doen?

- waarom is de afbeelding van Argentinië gekanteld aan de binnenkant op de achterkaft, terwijl aan de binnenkant van de voorkaft deze andersom staat. HIer moet een reden voor zijn, anders zouden ze bij grafisch ontwerp gewoon copy paste doen

- Iemand al iets gevonden in de dossier nummers en de cursieve woorden ?

- Ook in de beschrijvingen van de afleveringen moet er volgens mij meer zitten.

- Ook de structuur wordt in dit boekje gehanteerd, bvb. zaken aankondigen met "/" en "//"
Gebruikersavatar

frank.troch04 mar 2016, 15:09

 253  Yens
Met dank aan Kim Ceulemans:

- De spaanse woorden op pagina 82 staan voornamelijk alfabetisch gerangschikt, uitgezonderd een aantal.

- Het 13e woord heeft ook een foutieve vertaling, hier is een fonetische vergelijking gebruikt.

- Ook de spreekwoorden op pagina 84 staan voornamelijk alfabetisch, op een paar uitzonderingen na.

Iemand die hier iets nuttig in ziet? 🙂
Gebruikersavatar

masterveecee04 mar 2016, 15:13

 3547  Sven
Miljaar, als je zo geen boekje hebt, piekt het toch ze...
🙂
Gebruikersavatar

weyns196004 mar 2016, 16:22

 426
Ik zou het toch sterk vinden dat we de mol niet kunnen vinden zonder boekje. Dan zou dit al zeker als tip moeten worden meegegeven. Zoals ik heb begrepen uit een interview met de makers: de tips zitten zeker in de uitzendingen, dus we moeten het zeker ook zonder boekje kunnen. Zeggen zij, he:-)
Gebruikersavatar

frank.troch04 mar 2016, 17:28

 253  Yens
Ik vermoed dat in beide tips zitten 🙂 Zowel in de uitzendingen als in het molboekje.
Gebruikersavatar

weyns196004 mar 2016, 17:31

 426
frank.troch schreef:Ik vermoed dat in beide tips zitten 🙂 Zowel in de uitzendingen als in het molboekje.
En jij en ik weten hoever we daar al mee zijn gekomen :-( Maar, we geven niet op, he!
Gebruikersavatar

LodeD06 mar 2016, 22:26

 117
wie het nog niet zou hebben... ik kan het alleen maar aanraden van het alsnog te gaan halen :p 🙂 (ik ben er vorige vrijdag om geweest)