Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

ONBEKEND09 mar 2016, 12:13

 
imgur link werkt bij mij wel nog hoor?

Hier nogmaals het verwijderde: http://i68.tinypic.com/352kfuu.jpg alternatieve link: //i.imgur.com/KAZWpFf.jpg
Gebruikersavatar

LaLoupe09 mar 2016, 12:19

 11
Got it! Thanks!
Gebruikersavatar

LaLoupe09 mar 2016, 12:24

 11
Maar wat leid je daaruit af hé? Niet zo bijster veel denk ik.
Gebruikersavatar

geertn44409 mar 2016, 13:10

 236
We moeten de betekenis van de kruisjes doorgronden. Ik denk misschien dat ze aangeven wie er geld verloren heeft (of een proef heeft doen mislukken). Bij Metro, Sluipschutter en Zwembad is Gilles de enige die geen kruisje heeft, hij heeft deze proeven allemaal "gewonnen", enfin, toch zijn best gedaan....
Gebruikersavatar

Peterzzzzzz09 mar 2016, 13:15

 30
X = falen , 0 = succes . (bijdrage in de opdracht of poging tot lukken van de proef)
Gebruikersavatar

Peterzzzzzz09 mar 2016, 13:21

 30
Als je er vanuit gaat dat dit blad een rol speelde in zijn beslissing, dan lijkt het alsof hij lang op Cathy (Gilles) zat en nadien is overgestapt op een andere kandidaat (Stijn of Hanne) en zeker niet naar Gilles.
Gebruikersavatar

LodeD09 mar 2016, 14:11

 117
Peterzzzzzz schreef:Als je er vanuit gaat dat dit blad een rol speelde in zijn beslissing, dan lijkt het alsof hij lang op Cathy (Gilles) zat en nadien is overgestapt op een andere kandidaat (Stijn of Hanne) en zeker niet naar Gilles.
ware het niet dat hij voor de camera zegt dat hij nu pas, net voor hij eruitvloog deze lijst gemaakt heeft. Hier kunnen we dus niet van afleiden op wie hij ZAT de vorige afleveringen, wel mogelijks op wie hij nu in afleveirng 6 gegokt heeft (diegene met de meeste kruisjes?)

ik denk ook dat
x staat voor mogelijkse mollenstreek of poging tot
o geen mollenstreken/verdachte dingen uitgevoerd
Gebruikersavatar

Hanneisdemol09 mar 2016, 23:11

 96
herbivoor schreef:imgur link werkt bij mij wel nog hoor?

Hier nogmaals het verwijderde: http://i68.tinypic.com/352kfuu.jpg alternatieve link: //i.imgur.com/KAZWpFf.jpg
Dat werkt wel! Vraag ik me wel een af waar onze meesterspeurder en linkenmanipulator dàt op de kop getikt heeft?
1 screenshot, en Bruno's molboekje is vereeuwigd 😃
Gebruikersavatar

geertn44415 mar 2016, 11:46

 236
Ze leren snel uit hun fouten 🙂
Spijtig dat hun video-URL niet iets is als: demol.vier.be/mol/view.php?aflevering=3

haha, want dan hadden we al allemaal de finale gezien 🙂
Gebruikersavatar

LodeD16 mar 2016, 09:24

 117
geertn444 schreef:Ze leren snel uit hun fouten 🙂
Spijtig dat hun video-URL niet iets is als: demol.vier.be/mol/view.php?aflevering=3

haha, want dan hadden we al allemaal de finale gezien 🙂
't is demol.vier.be/afleveringen/1, demol.vier.be/afleveringen/2, enzovoort... maar met /8 vanachter wordt je gewoon naar de beginpagina verwezen 🙂