Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

theovervloet16 mar 2016, 11:30

 5
Ik kijk eerlijk gezegd ook graag naar de NL mol. Of het nu BN'ers zijn of niet, maakt mij niet veel uit. Ik ken ze toch bijna nooit op voorhand. Wie is de mol? in NL wordt wel luchtiger aangepakt vind ik. Echt meer als een spelletje.
Daar waar het in BE wat donkerder en serieuzer is. Soms vraag ik me af of het wel nodig is om. De manier waarop Cathy bijvoorbeeld door het slijk werd gehaald op sociale media was toch wel hallucinant dit jaar. Het is en blijft een spel.
Puur productioneel vind ik de Mol in BE altijd beter uitgewerkt. Betere, moeilijkere proeven met steeds meer mogelijkheden voor de mol om onopvallend te werk te gaan. Maar met ook de mogelijkheid voor de andere deelnemers om sabotages recht te zetten. Daar waar in NL met 1 'guiten'streek een hele opdracht bijna altijd finaal gedwarsboomd wordt.
Gebruikersavatar

ex-molinator16 mar 2016, 17:11

 3483  Uma
theovervloet schreef: Soms vraag ik me af of het wel nodig is om. De manier waarop Cathy bijvoorbeeld door het slijk werd gehaald op sociale media was toch wel hallucinant dit jaar. Het is en blijft een spel.
Dat vind ik ook zeer zorgwekkend. Maar het zegt veel meer over de gevaren van zogenaamde "sociale" media dan over Cathy. Zolang je dat beseft en je niet laat meeslepen hoor je nog bij de steeds kleiner wordende groep der zelfstandige denkers 😂

En ja, ik keek ook wel graag naar Wie is de Mol NL, maar ik ben heeeel blij dat ik dit jaar eerst NL gezien heb en dan pas B. IN het omgekeerde geval was ik wellicht afgehaakt van NL.