Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Yvo15 mar 2016, 17:30

 1111  Uma
Ik zal beginnen.

Mijn prognose:

- Hanne verliest
- Cathy wint
- Gilles is de mol

Omdat ik denk dat Gilles de mol is blijven voor mij Cathy en Hanne over als finalisten.
Hanne is niet zo slim als Cathy, Gilles of Stijn en daarom denk ik dat Cathy gaat winnen.
Eigenlijk hoop ik dat Hanne wint want ik gun het haar het meeste.

Post a.u.b. je prognose en hopelijk hebben we veel verschillende prognoses.
Zo hebben we na de finale het plezier om tegen iemand anders die reageerde op dit onderwerp te zeggen:
Haha, je zat erlangs :p. Ik vind dat we elkaar dit plezier moeten gunnen 😃.
Gebruikersavatar

Moldedju15 mar 2016, 17:34

 507  Yens
Mol = Hanne
Winnaar = Gilles
Gebruikersavatar

frank.troch15 mar 2016, 18:16

 253  Yens
Mol = Hanne
Winnaar = Cathy
Verliezer = Gilles
Gebruikersavatar

bbbrrrt15 mar 2016, 18:26

 24  Uma
Mol=Cathy
Winnaar=Gilles
Verliezer= Hanne
Gebruikersavatar

Addow15 mar 2016, 18:28

Molerator  377  Yens
Mol = Hanne
Winnaar = Cathy
Verliezer = Gilles
Gebruikersavatar

Klaartje15 mar 2016, 18:33

 2245  Uma
Mijn prognose:

Hanne is De Mol
Cathy wint de pot
Gilles grijpt er net naast.

Ik baseer mij puur op buikgevoel. Als Gilles de waarheid sprak, dan is hij de voorbije afleveringen al "een paar keer door het oog van de naald gekropen". Bij Cathy heb ik het gevoel dat zij al langer Hanne verdenkt, dat gekoppeld aan het fanatiek bijhouden van alles in haar molboekje maakt dat zij waarschijnlijk een voordeel heeft bij het finale invullen van de vragen over de mol.

Maar het is een buikgevoel, ik kan er ook geweldig naast zitten. Mocht dat het geval zijn, dan nog schaam ik me voor geen meter voor deze pronostiek, u mag mij allemaal uitlachen na afloop, als het maar van harte is en gemeend. In het andere geval doe ik hetzelfde met u, als het gepermitteerd is. 🙂
Gebruikersavatar

Tijgertje15 mar 2016, 18:38

 6
Mijn prognose:

Gilles is de mol
Hanne wint
Cathy verliest


Dat is wat ik hoop althans.
Gebruikersavatar

Wouterc15 mar 2016, 19:23

 147
  • Hanne is de mol (in elk geval)
  • Gilles is de winnaar
  • Cathy verliest (nipt)
Gebruikersavatar

Hanneisdemol15 mar 2016, 21:17

 96
Hoe dichter bij de eindmeet, hoe moeilijker ik het vind. Gilles was mijn eerste Mol, nu fixeer ik me op Hanne, maar het is in elk geval geen zekerheid!

Mol: Hanne
Winnend kandidaat: Cathy
Verliezend kandidaat: Gilles

Het is sowieso een vrouw die wint of de Mol is. Misschien zelfs allebei. Girlpower :king:
Gebruikersavatar

Yvo15 mar 2016, 23:06

 1111  Uma
Tijgertje schreef:Dat is wat ik hoop althans.
Ik ook vriend, ik ook.
Klaartje schreef:Maar het is een buikgevoel, ik kan er ook geweldig naast zitten. Mocht dat het geval zijn, dan nog schaam ik me voor geen meter voor deze pronostiek, u mag mij allemaal uitlachen na afloop, als het maar van harte is en gemeend. In het andere geval doe ik hetzelfde met u, als het gepermitteerd is. 🙂
Zo is het. En btw, ik kan niet voor de rest spreken, maar mij mag je altijd uitlachen zelfs al klopt mijn pronostiek :p.
Hanneisdemol schreef:Hoe dichter bij de eindmeet, hoe moeilijker ik het vind. Gilles was mijn eerste Mol, nu fixeer ik me op Hanne, maar het is in elk geval geen zekerheid!
Meen je dat? Da's gek. Ik vind het net makkelijker naar het einde toe omdat er minder kandidaten zijn.
Gebruikersavatar

Hanneisdemol15 mar 2016, 23:39

 96
Yvo schreef:Ik ook vriend, ik ook.


Zo is het. En btw, ik kan niet voor de rest spreken, maar mij mag je altijd uitlachen zelfs al klopt mijn pronostiek :p.


Meen je dat? Da's gek. Ik vind het net makkelijker naar het einde toe omdat er minder kandidaten zijn.
Het is dubbel: enerzijds wel omdat de kans uiteraard groter is dat je de juiste Mol gekozen hebt, anderzijds ook niet omdat er meer nadruk wordt gelegd op iedere kandidaat, en iedereen al een hele kar verdachte acties uitgevoerd heeft :?:
Gebruikersavatar

LodeD16 mar 2016, 08:50

 117
Gilles is de mol
Hanne wint
Cathy verliest