Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

masterveecee21 mar 2016, 14:18

 3547  Sven
Hanneisdemol schreef:Het was niet serieus bedoeld hoor 😉 Ik zou graag die hints helpen verzinnen... Ik zou iets doen met de tabel van Mendelejev, denk ik.
I know ze 😉
ja, ik ken nog zo een paar dingen waarmee je iets kan doen
Gebruikersavatar

Moldedju21 mar 2016, 17:11

 507  Yens
Amai, hier wordt druk gesolliciteerd 🙂 Ik doe ook mee 😎
Gebruikersavatar

ex-molinator21 mar 2016, 17:23

 3483  Uma
Hanneisdemol schreef:Het was niet serieus bedoeld hoor 😉 Ik zou graag die hints helpen verzinnen... Ik zou iets doen met de tabel van Mendelejev, denk ik.
Daar is meteen de link met het getal van Avogadro 😎
Gebruikersavatar

Hanneisdemol21 mar 2016, 18:06

 96
ex-molinator schreef:Daar is meteen de link met het getal van Avogadro 😎
Jazeker, toevallig geen mol die op 6/02 geboren is? Jammer! Hanne heeft wel twee mooie N's in haar naam.

Mijn timer staat alvast, hij zegt me net dat over 2,5 uur heel wat televisies zullen aangezet worden 🙂
Gebruikersavatar

ex-molinator21 mar 2016, 18:10

 3483  Uma
Hanneisdemol schreef:...
Mijn timer staat alvast, hij zegt me net dat over 2,5 uur heel wat televisies zullen aangezet worden 🙂
En er vanaf dan weinig activiteit op dit forum zal zijn, maar een ietsje later dan ineens weer wel 😃
Gebruikersavatar

Hanneisdemol21 mar 2016, 19:15

 96
ex-molinator schreef:En er vanaf dan weinig activiteit op dit forum zal zijn, maar een ietsje later dan ineens weer wel 😃
Zoals ik al zei: we gaan dat record van 353 verbreken! 🙂
Gebruikersavatar

Yvo21 mar 2016, 19:34

 1111  Uma
Moldedju schreef:Het kan dus best zijn dat de redactie ervoor gezorgd heeft dat een gunstige wind de post van Sherlock bij De Morgen heeft geblazen. Zou misschien ook verklaren waarom die journalist Sherlock citeert en niet de echte vinders.
Ik heb een artikel gelezen, ik weet niet meer van welke krant, waarin stond over het mol-logo bij aflevering 7, de C en de G.
En dan stond er ook nog in over die hint die Mateo vond 'Gilles is de verrader, een asociaal maat'.
Ik vind dit artikel momenteel niet terug op internet, anders had ik er hier de link van bijgezet.
Maar nergens heb ik Sherlock geciteerd gezien en er werd verder ook geen andere forumgebruiker geciteerd.
Wil je mij misschien de link geven van dat artikel bij De Morgen?
Gebruikersavatar

HetIsStijn21 mar 2016, 22:30

 11
Er zaten in ieder geval ook veel valse hints in het programma denk ik 🙂
Gebruikersavatar

belgo05 apr 2016, 10:55

 2
vond er niemand deze uitspraak verdacht:
in de voorlaatste aflevering verdienen Gilles en Stijn geen kans op vrijstelling aangezien de dames het vlot tot aan de overkant kunnen trekken.

Even later komt Gilles in beeld en zegt enkel dit: "Balen".

Balen, een gemeente vlakbij Mol...
Gebruikersavatar

ex-molinator09 jan 2017, 23:27

 3483  Uma
Berichtdoor ex-molinator » 21 mar 2016, 17:23
ex-molinator schreef:Daar is meteen de link met het getal van Avogadro 😎
OK, dit heeft niets te zien met De Mol (België - 2017), maar ik heb vorige week een stukje van de 1e aflevering DeMol (2017) op NL gezien en daar was toch wel een molachtig figuur met een T-shirtje waarop het fameus getal van Avogadro stond.

Ik heb toen nog tegen mn partner gezegd dat dit wel wreed smerig zou zijn mocht dit door de programmamakers opzettelijk gedaan zijn om de kijkers te misleiden.
Anderzijds kan dit ook een zet zijn van die kandidaat zelf (om zijn tegenspelers op hem te laten stemmen zodat hij makkelijk door de eerste rondes geraakt).

In ieder geval, ik vond er maar niks aan (aan die eerste aflevering) en had al meteen een zeer sterk vermoeden wie de NL Mol is (Ik kan natuurlijk ook op mijn bek gaan zoals met Bruno een half jaartje geleden).
Gebruikersavatar

Ric10 jan 2017, 09:05

 67  Philippe
ex-molinator schreef:Berichtdoor ex-molinator » 21 mar 2016, 17:23


OK, dit heeft niets te zien met De Mol (België - 2017), maar ik heb vorige week een stukje van de 1e aflevering DeMol (2017) op NL gezien en daar was toch wel een molachtig figuur met een T-shirtje waarop het fameus getal van Avogadro stond.

Ik heb toen nog tegen mn partner gezegd dat dit wel wreed smerig zou zijn mocht dit door de programmamakers opzettelijk gedaan zijn om de kijkers te misleiden.
Anderzijds kan dit ook een zet zijn van die kandidaat zelf (om zijn tegenspelers op hem te laten stemmen zodat hij makkelijk door de eerste rondes geraakt).

In ieder geval, ik vond er maar niks aan (aan die eerste aflevering) en had al meteen een zeer sterk vermoeden wie de NL Mol is (Ik kan natuurlijk ook op mijn bek gaan zoals met Bruno een half jaartje geleden).
Zouden ze echt zo een overduidelijke tip durven gebruiken in aflevering 1? Ik denk eerder dat het een "slimme" zet is van die kandidaat.

Wie denk je trouwens dat de mol is? Ik vond dat je helemaal niets kan opmaken uit de eerste aflevering, er was maar 1 opdracht waar geld mee te verdienen viel, en alle geld werd gewonnen. Dus als de mol ergens gesaboteerd heeft is het mislukt.
Gebruikersavatar

ex-molinator10 jan 2017, 17:33

 3483  Uma
Ric schreef:Zouden ze echt zo een overduidelijke tip durven gebruiken in aflevering 1? Ik denk eerder dat het een "slimme" zet is van die kandidaat.
Bah, een paar van de tips van de programmamakers van vorig jaar waren ook te opvallend. Los daarvan denk ik dat een kandidaat die zich zo opvallend als mol wil voordoen, al na de 2de aflevering door niemand meer in het vizier genomen wordt en zo in zijn eigen vel snijdt. Tenzij er een dubbele laag aan te pas komt: zichzelf als mol opzettelijk in het vizier brengen om zo als faker aanzien te worden, nooit uit te sluiten natuurlijk maar het wordt wel veel hooi op 1 vork.
Ric schreef:Wie denk je trouwens dat de mol is? Ik vond dat je helemaal niets kan opmaken uit de eerste aflevering, er was maar 1 opdracht waar geld mee te verdienen viel, en alle geld werd gewonnen. Dus als de mol ergens gesaboteerd heeft is het mislukt.
Euh? de kandidaat met het T-shirt uiteraard 😉
tja, de groepsvrijstelling is er niet gekomen hé en hoewel hij geen token had, kan hij wel andere kandidaten beïnvloed hebben. Los daarvan getuigde zijn zoektocht naar het geld niet echt van doortastendheid (en ik druk me zeer zwak uit 😉 ).