Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Ric28 mar 2016, 22:25

 67  Philippe
We blijven toch achter met nog heel veel vragen
Gebruikersavatar

geertn44428 mar 2016, 22:54

 236
ja en vooral: wie had gedacht dat er nog zoveel niet gevonden aanwijzingen inzaten:

- het zoutvatje + de apostelen
Er waren hier vermoedens dat die foto van de apostelen iets moest betekenen, maar dit was blijkbaar niemand opgevallen
- de kleding van Gilles in functie van de kleur van de molboekjes
- en vooral: de muzieklijst in functie van de proeven, ik had toch wat meer aandacht moeten besteden aan die afspeellijsten
- "gilles jack junior" tip
- muziek in G-mol
Gebruikersavatar

Kita_V28 mar 2016, 22:58

 37
Ric schreef:We blijven toch achter met nog heel veel vragen
Nu we weten dat er nog een seizoen komt zal de productie misschien ook niet helemaal in de kaarten laten kijken :mrgreen:
Gebruikersavatar

masterveecee29 mar 2016, 07:02

 3547  Sven
Moet zeggen dat er inderdaad wel veel vragen blijven. Aan de andere kant hebben we ook zaken duidelijk gevonden hier!!

- Cathy in een frame in het begin
- de "holy fuck" van Gilles bij "De mol"
- een toegegeven, het andere logo als labyrint waar we toch uitdrukkelijk in beeld zijn geweest 😎 😛 👍🏻
(- ik zou nog eens moeten kijken of er nog meer waren)
Gebruikersavatar

weyns196029 mar 2016, 16:22

 426
masterveecee schreef:Moet zeggen dat er inderdaad wel veel vragen blijven. Aan de andere kant hebben we ook zaken duidelijk gevonden hier!!

- Cathy in een frame in het begin
- de "holy fuck" van Gilles bij "De mol"
- een toegegeven, het andere logo als labyrint waar we toch uitdrukkelijk in beeld zijn geweest 😎 😛 👍🏻
(- ik zou nog eens moeten kijken of er nog meer waren)
Ja hoor, uit de losse pols en in willekeurige volgorde: "Nokia?"; "Ik kan niet beloven dat ik niet voor de vrijstelling/pasvragen ga"; "...touw met knuppel / knuppel / touw"...; "Was het niet de rechtse scooter?"; "Ik weet niet hoe een napolitana eruit ziet"; "Lopen we een rondje?"; "...dat je kunt zeggen "ik ben in De Mol de mol geweest..."; "ik kan niet wenen op commando" en dan vergeet ik er waarschijnlijk nog wel enkele. Goed gedaan, Gilles!