Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

ex-molinator28 mar 2016, 22:33

 3483  Uma
Dit was nu eens een slotaflevering met echte meerwaarde.

Leuke en interessante weetjes langs de kant. Mooi hartelijk weerzien van alle kandidaten. Goeie uitleg over de sabotages + hints.

En Cathy die Hanne toch ook laat meewinnen + een deel voor het goede doel + de uitnodiging voor een feestje (al of niet in Griekenland).
Ik heb de slotaflevering van WIDM NL gezien en was diep teleurgesteld maar dit was van een ander niveau, een echt hartverwarmend slot van De Mol 4.

Ik heb een beetje een post-Mol tristesse, een dipje. Ik zal het missen. Maar het is goed dat het niet door blijft gaan. Het zal moeilijk worden om deze De Mol te evenaren maar ik ga er van uit dat de makers het door hebben dat dit concept niet uitgemolken mag worden en dat ze voor kwaliteit zullen gaan.

En damn ... ik had het opgemerkt, Gilles die reageerde op de namen van de personen genoemd door de persoon achter de spiegel - door in die richting te kijken .... maar het is onvoldoende blijven hangen: doeme toch, ik had zekerheid kunnen hebben. Volgende keer toch wat alerter zijn :mrgreen:
Gebruikersavatar

Klaartje28 mar 2016, 22:41

 2245  Uma
Zeer zeker, een heel mooi gebaar van Cathy dat ze een stukje van het gewonnen geld aan Hanne schonk, hartverwarmend!

En tja, ik had ook wel opgemerkt dat Gilles tijdens het "Praten met de mol" telkens keek naar de door Hanne aangesproken persoon, maar toen dacht ik: allez man, dat kan toch niet, dat doe je toch niet als Mol zijnde, zo verraad je je toch big time als mol! Ik dacht: de montage wil ons hier iets doen geloven, maar ja. Soms moet een mens toch zijn eigen ogen durven geloven, zelfs bij het kijken naar afleveringen van De Mol. 🙂

Ja jongens, we gaan het missen! Gelukkig komt er een vijfde reeks. De lat ligt hoog om de topkwaliteit te evenaren van dit seizoen, maar toch heb ik het gevoel: Dat gaat lukken! 🙂
Gebruikersavatar

Mateo28 mar 2016, 23:54

 870
Mooi besluit van een prachtige serie.

Niet al mijn vragen zijn beantwoord, maar dat is in het echte leven ook zo.


Ik heb gezien dat deze site off line gaat totdat de nieuwe reeks start. Wel jammer, maar begrijpelijk.

Ik wil alle forummers hier heel hartelijk danken. Jullie hebben eraan bijgedragen dat een (voor mij) wat minder prettige tijd draaglijker werd, omdat jullie me extra stimuleerden te blijven zoeken naar hints en verdachte gedragingen, met al jullie oplossingsvoorstellen, vaak scherpzinnige gedachten en ook jullie reacties op mijn al dan niet vergezochte ideeën.
Gebruikersavatar

masterveecee29 mar 2016, 07:06

 3547  Sven
ex-molinator schreef:Ik heb een beetje een post-Mol tristesse, een dipje.
Man, wat heb ik slecht geslapen vannacht, het zal dat ook zijn wsl 🙂
Gebruikersavatar

ex-molinator29 mar 2016, 09:43

 3483  Uma
Mateo schreef:...
Ik wil alle forummers hier heel hartelijk danken. Jullie hebben eraan bijgedragen dat een (voor mij) wat minder prettige tijd draaglijker werd, omdat jullie me extra stimuleerden te blijven zoeken naar hints en verdachte gedragingen, met al jullie oplossingsvoorstellen, vaak scherpzinnige gedachten en ook jullie reacties op mijn al dan niet vergezochte ideeën.
Och, vergezocht blijkt toch pas na een grondige overweging van de implicaties van het idee. Het is absoluut geen schande om met een vergezocht idee op de proppen te komen. Integendeel, het is juist een teken van gezonde onderzoekslust/drang om alle mogelijke invalshoeken te bekijken en soms zijn de meest vergezochte ideeën toch de juiste.

En zelfs al is een idee compleet de verkeerde kant op - het kan een leuke invalshoek zijn.
Gebruikersavatar

Mateo29 mar 2016, 11:52

 870
Een zacht (bijna in slaap gesust) stemmetje zaagt in mijn hoofd: "Maar wat was er nou met BR UNO?" (Ik houd niet van onopgeloste raadsels).
Gebruikersavatar

masterveecee29 mar 2016, 12:16

 3547  Sven
Ja, en er zijn nog wat open vragen ze 😉


Trouwens: we blijven bezig:
Check eens mijn avatar, van de screenshot die ze in de aflevering gebruikt hebben:
[ external image ]
Is pas genomen na de bekendmaking. Ha! Heb ik dat even gezien zeg ^^
Gebruikersavatar

ex-molinator29 mar 2016, 19:37

 3483  Uma
Mateo schreef:Een zacht (bijna in slaap gesust) stemmetje zaagt in mijn hoofd: "Maar wat was er nou met BR UNO?" (Ik houd niet van onopgeloste raadsels).
Same here!!
Stel dat het logo Issabel opgevallen was en dat ze kon zien dat het een tijdelijk logo aan het gebouw was + ook tot B R Uno gekomen was, dan zou ze recht op de exit gelopen zijn, wat toch niet de bedoeling van de makers kan geweest zijn.

Maar ... het is voorbij en we zullen in het ongewisse blijven hierover. Gewoon laten vallen en met een blanco geest aan de volgende beginnen.
Gebruikersavatar

Yvo29 mar 2016, 23:32

 1111  Uma
Gilles: die godverdomse Stijn!

Ik vind het ook leuk hoe Stijn Gilles zijn spel heeft gesaboteerd door zijn penalty's en aan die kettingproef.
Gilles: Ik wil als laatste gaan.
Stijn *serieus*: Ja, dat zal niet gebeuren, dat gaat niet gebeuren.

Goeie bal Stijn!

En verder ja, heeft Gilles het toch fantastisch gedaan als mol, stevige molshopen gemaakt.
Wel, gg Gilles, wp.

De leuke herinnering in de kapel.
Gilles: Kut. Sorry, Gracias padre. Fuck.
Hilarisch :p.

Ergens op het einde van aflevering 9 een compilatie van zijn gevloek:
Fuck, fuck, fuck, fuck, fuck, fuck, fuck, fuck.
Ik heb ze eerlijk gezegd niet geteld 🙂.
Mateo schreef:Mooi besluit van een prachtige serie.
Ja, dat zeg je goed =).