Bruno is niet De Mol
Gebruikersavatar

weyns196019 feb 2016, 11:46

 426
nyckelpiga schreef:De vraag is wel welk(e) huisdier(en) heeft de Mol, dus dit kan ook 1 dier zijn uit de opsomming. Vanavond was er opnieuw een gelijkaardige vraag over als hoeveelste de Mol zich losmaakte van de ketting (1e, 2e, 3e, of 4e) dit kan dus alleen maar Bruno, Thibaud, Gilles of Issabel zijn. Tenzij ze de andere antwoordmogelijkheden niet in beeld hebben gebracht.
Waarschijnlijk waren er 2 kolommen met antwoorden (niet in beeld gebracht), met antwoorden 5de, 6de, 7de, 8ste...
Gebruikersavatar

jasper.verfaillie20 feb 2016, 17:43

 10
weyns1960 schreef:Waarschijnlijk waren er 2 kolommen met antwoorden (niet in beeld gebracht), met antwoorden 5de, 6de, 7de, 8ste...
Dat denk ik ook. Anders is het niet alleen een enorme grote tip voor ons, maar ook voor de kandidaten. Dan kunnen die zo maar eventjes 4 medekandidaten elimineren en dat is een beetje te veel van het goede.

Het kan wel een slimme hint zijn van de regie om enkel de antwoorden die er toe doen in beeld te brengen. Want mijn mol zit wel degelijk bij de eerste vier en de laatste vier (Hanne, Stijn, Manuella en Cathy) vind ik, op Cathy na, niet echt molmateriaal.
Gebruikersavatar

geertn44410 mar 2016, 12:28

 236
Deze 'tip' was een ijzersterke vaststelling, en bleek dus toch correct te zijn !
Lijkt me toch een foutje van de makers, want een kandidaat had dit ook kunnen ontdekken....
Gebruikersavatar

weyns196010 mar 2016, 16:03

 426
geertn444 schreef:Deze 'tip' was een ijzersterke vaststelling, en bleek dus toch correct te zijn !
Lijkt me toch een foutje van de makers, want een kandidaat had dit ook kunnen ontdekken....
Net zoals we ook konden zien dat Marc, Manuella en Thibaud ergens niet pasten in mogelijke antwoorden en we ook hen dus al redelijk vroeg konden wegstrepen. De kandidaten hebben niet noodzakelijk (al) alle informatie over elkaar die wij wel hebben via de VIER-site, die moeten ze van mekaar te weten komen, dus voor hen misschien (toen) minder duidelijke hints dan voor ons.

Als we van Thibaud niet altijd te horen hadden gekregen "ik weet wie de mol is" maar dan merkten dat "die mol" elke week iemand anders was, hadden we ook Bruno 100% zeker kunnen wegstrepen na de vraag over "op welke stoel zat de mol in het vliegtuig naar BA?".

Jammer dat we de laatste afleveringen zo geen duidelijke hints meer krijgen :(
Gebruikersavatar

masterveecee10 mar 2016, 17:13

 3547  Sven
Was het trouwens ook niet Cathy zie zei van de vraag van de lift "Ik heb die niet ingevuld"? Dus dan kan het zelfs zijn dat ze vragen kunnen overslaan?